ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج مقابل مس کرمان شادی جنجالی با هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرموش‌ها موجوداتی فوق‌العاده بازیگوش هستند؛ آن‌ها به بازی و تعقیب‌وگریز علاقه‌ی فراوان دارند و وقتی غلغلک داده می‌شوند ازشدت خوشحالی به‌هوا می‌پرند. پژوهشی جدید، نشان می‌دهد که مرکز این بازیگوشی جایی در سلول‌های ناحیه‌ی خاصی از مغز خرموش‌ها نهفته است.
مدافع باشگاه استقلال همچنان بابت خوشحالی جنجالی علیرضا بیرانوند شاکی است.
خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
کریستیانو رونالدو پس از گلزنی به الشباب خوشحالی جالبی داشت.
چهارمین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند امارات همراه بود.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
النصر عربستان در شبی که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد توانست به پیروزی دست پیدا کند.
سردار آزمون موفق شد دومین گل فصلش در بوندس‌لیگا را بزند.
گل اول پیکان توسط تیموروف در دقیقه ۶۹
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد می‌گوید هر کاری از دستش بربیاید برای کمک به تیم و حفظ صدرنشینی انجام خواهد داد.
رضا شکاری هافبک گل‌گهر بعد از گلزنی مقابل تراکتور گفته بود خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند.
تیم ملی آرژانتین توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند، مادر مسی بعد از مسابقه از شدت خوشحالی به زمین مسابقه آمد و فرزند خود را در آغوش گرفت.
جواد خیابانی در مورد خوشحالی جنجالی لیونل مسی در برابر هلند توضیح داد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
گل دوم غنا به پرتغال توسط بوکاری در دقیقه هشتاد و نه به ثمر رسید و این بازیکن به سبک رونالدو مقابل دیدگان خود رونالدو خوشحالی کرد.
خوشحالی طعنه‌آمیز هوادار تیم ملی اکوادور پس از پیروزی این تیم مقابل قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی، هواداران میزبان را عصبانی کرد.
سید مجید حسینی در لیگ ترکیه گلزنی کرد. حسینی با مچ بند مشکی بازی کرد و بعد از گل خوشحالی نکرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
ایران به لطف تعویض طلایی کادر فنی و نیز واکنش‌های تماشایی دروازه‌بان کشورمان، از شکست مقابل سنگال گریخت.
تیم الاهلی دوحه با گلزنی کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی‌اش از شکست برابر الدحیل در لیگ ستارگان قطر گریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ