بعد از ساعت‌ها تلاش برای تماس، علی قلی‌زاده مهاجم ایرانی تیم کاسیم پاشا به صورت کوتاه پاسخ سوالات خبرنگار "ورزش سه" را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
لازمه سیاست خارجی مخصوصاً برای کشوری مثل ایران در منطقه بسیار پیچیده‌ای مثل خاورمیانه به‌ویژه طی ٢٠ سال اخیر سیال بودن و متغیر بودن و امکان تغییر و انعطاف‌پذیری است و درست یا غلط بودنش امر دیگری است. یکسری ساختار‌های ثابت وجود دارد که تهران همیشه آن‌ها را مدنظر قرار داده و قرار خواهد داد؛ اما در منطقه‌ای که همه تحولات به‌سرعت در حال وقوع است، نمی‌توان یک سیاست منسجم داشت و نباید هم داشت.
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
مهدی بابایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از ساختمان‌ها یا پاساژ‌های ناایمن شهر تهران مطلع باشند، گفت: شاید در این برهه زمانی اطلاع‌رسانی همه ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران در دستورکار قرار نداشته باشد، اما به شکل موردی این اتفاق خواهد افتاد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
گاروین فکر نمی‌کند که پس از یک میلیون سال فرسایش، برجستگی ناشی از زباله‌ها همچنان قابل مشاهده باشد. او معتقد است که حلقه‌ها نشان می‌دهند دهانه‌های بزرگ روی زمین به دلیل فرسایش بالا، ساختار‌های متغیرتری را نسبت به سایر نقاط منظومه شمسی دارند. وی افزود: همه چیز روی زمین به هم می‌ریزد؛ به ویژه وقتی انرژی زیادی به آن می‌دهید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
یکی از روش‌های مقاوم سازی، ابزار‌های تسمه‌داری هستند که در زیر ساختمان‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها می‌تواند به همه جهات حرکت کرده و تاثیر امواج حاصل از زمین لرزه را قبل از رسیدن به ساختمان جذب کنند.
همه تلاش‌های غربی‌ها از آشوب‌سازی در داخل ایران، تبلیغات رسانه‌ای و ایجاد چالش‌های دیپلماتیک در سازمان‌های جهانی، صرفاً برای تامین منافعشان است و حقوق بشر جایگاهی نمایشی در سیاست آنها دارد.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
در این کوچه، ساختمان‌ها، حیاط‌ها، درختان، نوع طراحی و نقشه‌کشی بناها، همه و همه مثل آینه و بر اساس اصل «قرینه‌سازی» انجام شده است؛ یعنی چیزی نیست که در سمت راست کوچه باشد، اما سمت چپ آن را نبینید.
شهردار تهران گفت:کمترین فضای سبز، در منطقه ۱۰ تهران وجود دارد که یک بوستان در این منطقه امروز افتتاح شد.
متاسفانه اصلا در قاموس این دولت قناعت تعریف نشده است. البته در دولت قبول هم نبود، اما در این دولت به مراتب بیشتر است. دولت می‌تواند از منابع داخلی هم کسب درآمد کند. به عنوان مثال همین پشت هتل آزادی، شهرک سامان است که متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و عملا یک سری رانتخوار از آن استفاده می‌کنند. یا همین سازمان برنامه در کوچه تابان خیابان جردن، ۳۴ واحد آپارتمان دارد که در حال خاک خوری هستند. همه نهاد‌ها هم از این ساختمان‌ها و شهرک‌ها دارند. خب این‌ها را می‌توان به مزائده گذاشت و کسب درآمد کرد
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در همه دنیا نهادهای مدنی اعم از NGO، سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها تا احزاب سیاسی، سندیکاهای شغلی و اتحادیه‌های صنفی نهادهای گفت‌وگو‌ هستند. رئیس قوه قضائیه و رئیس‌جمهور موظف هستند برای تقویت نهادهای گفت‌وگو که همین نهادهای مدنی‌اند، نهادهایی که حرف مردم را می‌گیرند و به حکومت می‌زنند و گفت‌وگو به طور مستمر در آن‌ها اتفاق می‌افتد را به رسمیت بشناسند، تقویت کنند و به آنها اهمیت و نقشی در اداره کشور بدهند.
مرکز مدیریت راهبردی افتا با توجه به بهره‌جویی باج‌افزار DeadBolt از ضعف امنیتی در Photo Station، از همه راهبران امنیتی سازمان‌های دارای زیرساخت حیاتی خواست تا تجهیزات QNAP خود را آپدیت کنند.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ