گاروین فکر نمی‌کند که پس از یک میلیون سال فرسایش، برجستگی ناشی از زباله‌ها همچنان قابل مشاهده باشد. او معتقد است که حلقه‌ها نشان می‌دهند دهانه‌های بزرگ روی زمین به دلیل فرسایش بالا، ساختار‌های متغیرتری را نسبت به سایر نقاط منظومه شمسی دارند. وی افزود: همه چیز روی زمین به هم می‌ریزد؛ به ویژه وقتی انرژی زیادی به آن می‌دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود گفت: محصول معدن بوکسیتی که قرار باشد آب، حیات و محیط زیست شهرستان را به خطر بیاندازد اگر از طلا هم باشد، نمی خواهیم.
اگر این مژک‌های بزرگ را بچینید، میکروب‌های اطراف فولیکول می‌توانند به داخل آن نفوذ کنند و باعث عفونت شوند. به دلیل مثلث خطر در مغز – انجام این کار می‌تواند عواقب بزرگی داشته باشد، زیرا همان سیاهرگ‌هایی که خون را از بینی خارج می‌کنند با سیاهرگ‌هایی که خون را از مغز خارج می‌کنند، برخورد می‌کنند.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
ایستگاه فضایی بین‌المللی پیشران‌هایش را برای فرار از زباله‌های فضایی به کار انداخت و این دومین مانوری است که در طول یک هفته برای فرار از برخورد با زباله‌های فضایی انجام می‌شود.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از برخورد وحشتناک با بازیکن ذوب آهن مشکل خاصی ندارد و خطر جدی سلامت او را تهدید نمی‌کند.
بزرگترین خطر ناشی از زباله‌های فضایی، خسارتی است که می‌تواند به تجهیزات ارزشمند فضایی وارد کند. میانگین سرعت برخورد یک زباله فضایی با یک جسم فضایی دیگر حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ثانیه است که بیش از ۱۰ برابر سرعت گلوله است.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
درباره خطر بزرگ عملکرد افراطیون خوداسلام پندار و خودانقلاب پندار، هشدار‌های زیادی دادیم و دادند، ولی متأسفانه نه‌تنها با آن‌ها برخورد نشد بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفتند و توانستند طرح خطرناک دولتی کردن اسلام را به نتیجه دلخواه خود برسانند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بارها از جانب افراد دلسوز کشور نسبت به خطر بولتن‌نویسان و اصحاب سررسید هشدار داده شده بود، اما با آنان فقط برخورد مقطعی شد.
مهدی طارمی خوش‌شانس بود که سرش به زانوی هنسی برخورد نکرد.
لحظه برخورد شدید شهرانی با زانوی دروازه بان عربستان که منجر به مصدومیت شدید و بیهوشی او در دقایق وقت اضافه شد
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.
از همان لحظه برخورد سلمانی و واگنین هم مشخص بود که این آسیب دیدگی ستاره جوان سپاهان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
حسین زهی گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: با توجه به اینکه داروی Eylea (Aflibercept) ۴۰ mg/ml یخچالی بوده و شرایط نگهداری آن بسیار حائز اهمیت است، تهیه و مصرف این دارو از شبکه‌های اجتماعی منجر به عوارض شدید از جمله نابینایی شده است، بنابراین مورد از سوی سازمان غذا و دارو به منظور پیگیری و برخورد به پلیس فتا اطلاع رسانی شد.
علیرضا جهانبخش در یک برخورد با بازیکن اشتروم گراتس، فرود عجیبی را تجربه کرد که خطر یک مصدومیت وحشتناک را برای او داشت.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد، گفت: اگر لازم باشد با حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برخورد می‌شود.
عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ