طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، صرفاً کسانی می‌توانند برای سفر اربعین اقدام کنند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل دو دُز واکسن و در صورت گذشت شش ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت مجموع آمار پیش‌ثبت‌نام‌کنندگان مجلس به ۴۲۶۳۷ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز نخست نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی ۷۷۰۰ متقاضی مدارک خود را بارگذاری کردند.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
متقاضیان زیر ۱۸ سال می‌توانند به صورت گروهی و از طریق یک سرگروه در سامانه سماح برای پیاده‌ روی اربعین نام نویسی کنند.
به گفته معاون سازمان حج و زیارت، متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سماح تاریخ سفر و مرز خروج خود را انتخاب و روند بیمه اربعین را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: مهلت نام‌نویسی خبرنگاران در سامانه «تهران من» برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
نام‌نویسی نوبت دوم از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و بر اساس اخبار قبلی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
در این جدول زمان‌بندی شده مهلت نام‌نویسی و برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری نیمه متمرکز، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا اعلام شده است.
از تاریخ دهم اسفندماه نام‌نویسی از متقاضیان براساس اولویت‌های تعیین شده انجام خواهد شد.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، این فرصت در نظر گرفته شده است.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
در پایان نهمین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر افزایش یافت.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی پیگیری می شود که تعداد متقاضیان مرد و زن حضور در این انتخابات تا پایان روز چهارم ثبت نام مساوی است.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
طبق اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و زمان برگزاری انتخابات این کمیته، مهلت نام نویسی از متقاضیان ریاست و هشت کرسی دیگر در هیات رئیسه و هیات اجرایی مشخص شد.
بنا بر اعلام سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی همین روزها برای سه فدراسیون شمشیربازی، سوارکاری و بدمینتون سرپرست معرفی خواهد شد.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته المپیک در حالی به پایان رسید که برخی مدعیان حضور در این انتخابات بدون توجه به قوانین و با تخلف اقدام به نام‌نویسی کردند؛ از جمله دبیرکل کمیته!
نام‌نویسی مدیر پرحاشیه برای کمیته المپیک از جایگاه غیرقانونی
در قسمت دوم که اکنون تقدیم تان می گردد، شما ویدیوی تهیه نیمرو با ترکیب تخم مرغ اما با روشی جدید همراه با ماست یونانی، سیر و شوید را مشاهده خواهید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ