در پی برخورد هواپیماهای نظامی تاریخی در نمایشگاه دالاس حداقل شش نفر کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
در سانحه برخورد ۲ اتوبوس در ایالت «ماهاراشترا» هند، ۶ نفر کشته و ۲۵ تَن زخمی شدند.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
مدیر‌ روابط عمومی باشگاه پرسپوليس امروز با سانحه تصادف مواجه شد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
بر اثر وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای مسافربی در فرودگاه بین المللی موگادیشو در پایتخت سومالی، چندین نفر زخمی شدند.
در سانحه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در منهتن نیویورک واقع در آمریکا، ۸۰ نفر زخمی شدند.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
مشهد- عصر امروز برخورد چهار خودرو در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
تبریز- مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از سانحه رانندگی برخورد خودروی سواری هیوندا با تریلی با یک کشته خبر داد.
بندرعباس- یک کشتی نفتکش که پس از برخورد با موتور لنج متواری شده بود، با تلاش نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان شناسایی و برای بررسی علل و ابعاد سانحه به لنگرگاه بندر عباس منتقل شد.
یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
شمار قربانیان سانحه برخورد دو دستگاه قطار در یونان به ۲۹ کشته و ۸۵ زخمی افزایش پیدا کرد.
پلایو گارسیا بازیکن سابق تیم های الچه و آلباسته، پس از سانحه برخورد با قطار جانش را از دست داد.
در سانحه برخورد یک اتوبوس و یک دستگاه کامیون در جنوب غربی نیجریه، ۱۵ نفر در آتش سوختند.
او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۱ نفر در برخورد یک دستگاه مینی بوس با وانت در میدان بسیج تبریز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در اهواز نیز داد.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
صبح امروز سانحه رانندگی برخورد مینی‌بوس با کامیون در محله گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر رخ داد. متأسفانه در این سانحه رانندگی ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۱۳ نفر بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در شوشتر خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه یک قلاده یوزپلنگ جوان به خودروهای عبوری در محدوده میامی-عباس آباد برخورد کرد، گفت: جنسیت این یوز یک ساله «ماده» بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ