وزارت خارجه رومانی اعلام کرد که هیچ ادعای ارضی نسبت به اوکراین ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه گفتگو‌های راهبردی روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو و طرح ادعا درباره جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد و پی اس جی هم نمی تواند او را برای رفتن از بارسا وسوسه کند.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ادعا کرد: هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.
باشگاه پرسپولیس هیچ نامه ای برای ترانسفر بازیکنان خود دریافت نکرده است.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
وحید امیری در مورد ادعای مورایس و نورافکن مبنی بر حمایت پشت پرده از پرسپولیس سکوت کرد.
نخست وزیر سابق ایتالیا گفت برغم ادعای رئیس جمهور اوکراین، وی زندگی در شرایط جنگی را تجربه کرده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است؛ بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه را خریداری کند.
باشگاه بارسلونا مطمئن است که هیچ مشکلی برای جذب یانیک کاراسکو در تابستان وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اتهامات مبنی بر ادعای استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که این ادعا هیچ ربطی به همکاری برای احیای برجام ندارد.
پزشک والنسیا پس از معاینه مچ پای خوزه لوئیس گایا ادعا کرد که او مشکلی برای بازی با کاستاریکا نداشت.
سازمان تروریستی پ‌ک‌ک با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد هیچ گونه نقشی در عملیات تروریستی در استانبول نداشته است.
مارکا امروز نوشت که سرخیو راموس تقریبا هیچ شانسی برای حضور در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد و گفتند مشخص است شما با توجه به اتفاقات بازی، تحریک شدید.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ادعای بی‌فایده بودن دیدار با رئیس جمهور ایران در نیویورک برای حصول توافق در موضوع مذاکرات وین، مدعی شد که از نظر او احتمال هیچ پیشرفتی در این‌خصوص نیست.
یک منبع صهیونیستی مدعی شده است که تل آویو هیچ توافق هسته‌ای با ایران را قبل از انتخابات میان دوره‌ای نوامبر آمریکا محتمل نمی بیند.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ