مقامات روسیه این ادعا را «بی‌اساس» تلقی کرده و گفته‌اند، روسیه از پهپاد‌های ساخت خودش در جنگ اوکراین استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
فرماندهی نیروی زمینی اوکراین مدعی شد که از آغاز جنگ با روسیه بیش از ۲۳۳ هزار سرباز روسی کشته شده‌اند!
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
عباس عبدی از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواست تا به ادعای منصور ارضی رسیدگی کند.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
یک مقام نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که در یک شبیه‌سازی، پهپاد مجهز به هوش مصنوعی به هر چیزی که مانع دسترسی‌اش به هدف خود بود، حمله کرد؛ از جمله اپراتور خود و برج مخابراتی؛ اما نیروی هوایی این ماجرا را تکذیب کرده است.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی ایران یک نفتکش با پرچم «جزایر مارشال» را در دریای عمان توقیف کرده است.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال را در دریای عمان توقیف کرده است.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
بنا به یک ادعا رسانه‌ای، نیروی هوایی رومانی دو جنگنده روسی را در نزدیکی مرز هوایی خود رهگیری کرده است.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که یکی کشتی حامل تسلیحات ایران را در دریای عمان متوقف کرده است.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشتی در ابتدا سعی کرد به سمت آب‌های سرزمینی ایران برود، اما توسط نیروی دریایی انگلیس متوقف شد.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
مقام نظامی آمریکا مدعی شد که ارتش روسیه با هدف تقویت مواضع خود در منطقه دونباس در اوکراین، ده‌ها هزار نیروی جایگزین به خطوط مقدم نبرد اعزام می‌کند اما به ادعای وی این نیروها آموزش ندیده‌اند!
ستاد عملیات تجاری نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که صبح امروز (جمعه) یک پهپاد یک کشتی را در دریای عمان متوقف کرده است.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان توقیف و پس از تخلیه آن را منهدم کرده است.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان کشف و منهدم کرده است.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
نیروی دریایی آمریکا امروز مدعی شد که تلاش سپاه پاسداران پیرامون تصرف یک شناور بدون سرنشین متعلق به این کشور در خلیج فارس را خنثی کرده است!
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ