فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تاکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰ "گانه اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستور طبخ شام فوری و خوشمزه در ۱۰ دقیقه را اینجا ببینید.
وزیر نیرو در جلسه مشترک با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان دستور افزایش ۱۰ درصدی میزان برق مصرفی واحدهای سیمانی را در فصل گرم سال جاری صادر کرد.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
روش پخت نان یوخا به عنوان میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. نان یوخا را معمولا سالی یک بار و برای عید فطر طبخ می‌نمایند. برای تهیه نان یوخا، بعد از آماده کردن خمیر، آن را به مدت ۱۰ ساعت استراحت می‌دهند و سپس چانه گرفته و می‌پزند.
سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای ۱۰ محصول استان برنامه‌ریزی شده است.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
دادگاه عالی لاهور امروز دستور داد حکم بازداشت «عمران خان» تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی تعلیق شود.
استان‌های آسیب دیده آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازیانتپ، قهرمان مرعش، کیلیس، مالاتیا، عثمانیه، هاتای و سانلیورفا براساس این دستور العمل در وضعیت اضطراری به سر می‌برند.
درحالی که شهرداری تهران اقدام به احداث خط ۱۰ مترو تهران کرده و برنامه ایجاد تراموا را هم در دستور کار دارد اما عضو شورای شهر تهران می‌گوید احداث تراموا و خط ۱۰ مترو فعلا غیرقانونی است.
رئیس جمهور کلمبیا دستور تحقیقات درباره تجاوز یک سرباز آمریکایی به یک دختر ۱۰ ساله بومی کلمبیا را صادر کرد.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری را در دستور کار دارد.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و ابخوان داری را در دستور کار دارد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.
۴ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: رئیس جمهور دستور بیمه ۱۰ هزار نفر از فعالان صنایع دستی را دادند که دوست داشتیم امروز این خبر بسیار خوب را به این عزیزان فعال صنایع دستی بدهیم.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار ۴ و ۵، دستور تخلیه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر را صادر کرد.
یک بازی مهم از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ