معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری را در دستور کار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر و برنامه چهار هفته ابتدایی این مسابقات را اعلام کرد.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال چهارم مجلس یازدهم و بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از جمله دستورکارهای کمیسیون های مجلس در هفته جاری به شمار می رود.
نصرالله حدادی در «طهران قدیم» می‌گوید که تهران تا قبل از تأسیس فرودگاه مهرآباد، دارای دو فرودگاه کوچک نظامی به نام‌های دوشان‌تپه و قلعه‌مرغی بود و عملیات ساختمانی فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۲۶ توسط وزارت دارایی آغاز گشت. ولی پس از چندی تعطیل و مجدداً در سال ۱۳۲۹ عملیات ساختمانی دو آشیانه فلزی و توسعه خیابان پرواز و تاکسی‌رو‌ها توسط سازمان برنامه شروع شد و پس از چهار سال، یعنی در سال ۱۳۳۳ برنامه اول عمرانی آن پایان یافت.
طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرف چهار سال گذشته، به موازات برنامه ریزی دولت برای برقی کردن پمپ‌ها و هوشمند سازی کنتور چاه‌های کشاورزی، میزان برداشت روزانه آب در برخی از مناطق به نحو قابل توجهی افزایش یافته که قطعاً بالاتراز نیاز کشاورزان نواحی اطراف بوده است.
برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
با پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال برنامه مرحله پلی‌آف مسابقات مشخص شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید 420 هزار و 601 دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آماری از انتخابات مجلس یازدهم در برنامه حضور گفت: آن لحظه‌ای که فرمانداری اعلام می‌کند حسن آقا رای آورد بقیه کاندیدا‌ها می‌گویند از امروز کاری می‌کنیم که حسن در این چهار سال اصلا نتواند کار کند. /جماران
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
شهردار تهران گفت: تهران ۳۰۰ هزار موتور کار دارد و هدفگذاری ما این است که در یک برنامه چهار ساله این موتورها را برقی کنیم.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و ابخوان داری را در دستور کار دارد.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
تیم ملی والیبال آمریکا به سختی ترکیه را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان سال 2022 صعود کتد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: معمولاً در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.
سازمان لیگ برنامه چهار هفته نخست فصل جدید لیگ دسته یک را اعلام کرد.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی خدمات فنی مهندسی از نرخ های تعدیل هزینه های پیمانکاری اعلامی سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته سازمان برنامه و بودجه، انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ