عصر امروز درحالی که تعداد بلیط‌های اختصاص داده شده به زنان برای تماشای بازی استقلال مقابل پیکان، نسبت به هفته گذشته دو برابر شده بود، در اقدامی عجیب خانم‌ها را به طبقه دوم استادیوم منتقل کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
ستاره این فصل تراکتور بعد از شکست عجیب مقابل استقلال، حرف‌های جالب توجهی به زبان آورد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
پس از روشن شدن اینکه عدم فعالیت در فوتبال زنان سرخآبی‌هارا با محرومیت از سوی AFC مواجه نمی‌کند، این موضوع از اولویت این دو باشگاه خارج شد.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
نساجی با زنان هوادارش مقابل استقلال در آزادی
برای سومین بازی متوالی ورزشگاه آزادی میزبان زنان هوادار سرخابی است.
زنان هوادار استقلال برای دومین بازی متوالی خانگی به منظور حمایت از تیم محبوب‌شان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.
مرضیه جعفری مربی پرافتخار فوتبال زنان و سرمربی تیم خاتون بم در مصاحبه ای از علاقه اش به علی پروین گفته بود. او گفته بود با اینکه استقلالی است، اما علاقه‌ای به علی پروین دارد.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
از جمله حواشی مربوط به بازی استقلال و مس کرمان شرایطی بود که تماشاگران خانم استقلالی در ارتباط با بردن بطری آب به درون استادیوم از آن آگاهی نداشتند و به دردسر افتادند.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
استقلال در روزی که بانوان کشورمان برای اولین بار می‌توانستند یک دیدار لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند، بر مس کرمان غلبه کرد.
استقلال و مس کرمان با حضور زنان در آزادی
در دستور العمل امروز ای اف سی برای مجوز حرفه‌ای نکاتی در مورد تشکیل تیم زنان نیز به چشم می‌خورد.
آخرین قیمت گوشت قرمز در بازار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ