با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
مهاجم تیم پرسپولیس با ۲ پیشنهاد روبرو شده است.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
وزارت راه‌ و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
خبر‌های واصله حاکی از آن است که امیر عابدزاده با پیشنهاد خوبی از فولاد خوزستان مواجه شده است.
الکس هادی‌تقی با تصویری در اینستاگرام جنجال زیادی را برانگیخت.
باشگاه اورتون به مدیریت فرهاد مشیری قصد دارد پیشنهادی را برای جذب هری مگوایر ارائه کند.
بوکاجونیورز در حال بررسی امکان جذب فاکوندو پیستری، هافبک جوان منچستریونایتد، به صورت قرضی است.
Casita یک خانه ماژولار 34 متری است که با قیمت 50 دلار فروخته می‌شود؛ البته می‌توان چندین واحد را به یکدیگر وصل کرد.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
ایده‌هایی را برای طراحی بالکن در این مطلب می‌خوانید که به کمک آن‌ها می‌توانید این فضا را به مکانی جذاب و دنج از خانه‌تان تبدیل کنید. تمامی این ایده‌ها یک وجه مشترک دارند: اثبات می‌کنند «اندازه» همه‌چیز نیست!
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
۲ مرد جوان برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری در زیرزمین خانه‌ای قدیمی کردند، اما بهای این ماجراجویی، جان باختن یکی از آن‌ها در حادثه‌ای هولناک بود.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
لباس‌هایی که از مردم فقیر با نرخ نازل خریده شده یا از سطل‌های زباله آمده‌اند، بعضی هم از دیوار مهربانی و به اسم خیرات جمع شده‌اند و البته دزدی از طناب‌های رخت خانه‌ها. مشتریان لباس‌ها هم آدم‌های فقیر هستند. آدم‌هایی که تا چند سال پیش مشتری لباس‌های خارجی دست‌دوم یا همان تاناکورا بودند، اما حالا با جهش خیره‌کننده قیمت دلار، خرید لباس خارجی دست‌دوم هم برای عده زیادی مشکل شده است.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت هر متر مربع مسکن کلنگی در تهران طی زمستان سال گذشته را ۵۲.۱ میلیون تومان اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ