اگر فرض کنیم که در سال جاری کل تولید داخلی بر اساس دلار ۲۳ هزارتومانی، ۲۰۰ میلیارد دلار بوده است، حالا بر اساس ادعای آقای رئیس جمهور باید این عدد به ۲۱۶ میلیارد دلار برسد؛ لذا این صحبت آقای رئیسی در صورتی درست است که بخواهیم با دلار ۴۴ هزارتومانی مقایسه کنیم. در این حالت عدد ریالی تولید ناخالص افزایش پیدا خواهد کرد، اما این به معنی رشد اقتصادی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه‌اندازی شهرک‌های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.
سخنگوی دولت عراق توضیحاتی را پیرامون مسائل مرزی میان این کشور و کویت ارائه کرد و هدف از شایعه‌پراکنی‌ها در این‌باره را باج‌گیری و اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
یک نماینده پارلمان لبنان به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی میان سوریه و لبنان واکنش نشان داد.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور با بیان اینکه دولت مکلف به اجرای ماده ۲۰ قانون نظام دامپروری است گفت: دولت باید بر اساس این قانون، خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و شیر را انجام دهد.
داورزنی در این مصاحبه به مدیریت دولت در کنترل قیمت و عرضه اقلام مصرفی مردم اعتراض کرده و گفته در دوران جنگ کشور را با سیلوهای خالی گندم اداره کرده است اما حالا پیاز و سیب زمینی در مرزها می‌پوسد!!
سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای خواستار حل مشکلات مرزی این کشور با همسایگانش از راه گفتگو شد.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.
بر اساس ارقام آمده در جدول شمار ۵ مربوط به درآمدهای دولت، ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان برای عوارض حاصل از اخذ عوارض از واردات گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه دو فوریتی دولت برای ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
قیمت مرغ که هفته گذشته تا هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت مصوب ۶۳ هزار تومانی خود نزدیک شده بود دوباره کاهش یافت و در سطح خرده فروشی تا ۵۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مرغداران گوشتی  در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد وزارت جهادکشاورزی از دولت درخواست کردند تا سامانه هوشمند معاملات مرغ و تأمین به موقع نهاده را راه اندازی کنند
در پی بروز درگیری میان نیروهای نظامی پاکستان و نیروهای نظامی دولت موقت طالبان افغانستان، اسلام آباد گذرگاه مرزی چمن را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
دولت مصر ضمن استقبال از توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از ثبات و حاکمیت لبنان حمایت می کند.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد: درگیری های مرزی میان دو کشور تاجیکستان و قرقیزستان مایه نگرانی افغانستان است.
نخست وزیر جدید انگلیس اعضای کابینه خود را در حالی انتخاب کرده که برای نخستین بار در بین کرسی‌های اصلی وزارتی، مردی سفیدپوست دیده نمی‌شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
وزیر کشور گفت: در تلاش هستیم همه ظرفیت موجود برای بازارچه‌های مرزی را فعال کنیم چراکه تاکید دولت بر فعال بودن آنها است.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ