داورزنی در این مصاحبه به مدیریت دولت در کنترل قیمت و عرضه اقلام مصرفی مردم اعتراض کرده و گفته در دوران جنگ کشور را با سیلوهای خالی گندم اداره کرده است اما حالا پیاز و سیب زمینی در مرزها می‌پوسد!!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های کلامی با وزارت دفاع روسیه مدعی شد که هیچ تهدید امنیتی قریب‌الوقوعی برای توجیه حمله همه‌جانبه مسکو به کی‌یف وجود نداشت!
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرروش اندام گفت: درست نیست هرکسی اصل و ریشه خودش را فراموش و خراب کند.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
دموکرات‌های کنگره آمریکا طرحی را معرفی کرده‌اند که در صورت تصویب، کاخ سفید پیش از دستور حمله هسته‌ای مجبور به اخذ مجوز از کنگره خواهد شد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
سرگئی آکسیونوف در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت، نیروهای ارتش روسیه در این شبه جزیره «استحکامات دفاعی جامع و مدرن» ایجاد کرده و نیرو ها و تجهیزاتی «فراتر از حد کافی» را با هدف دفع حمله احتمالی اوکراین در اختیار دارند.
منابع محلی با اشاره به ثبت ۲۵۷۹ مورد آتش‌سوزی و ۳۱۶ حمله به ساختمان‌های دولتی در اعتراض به قانون اصلاحات بازنشستگی رئیس جمهور فرانسه، این اعتراضات را بی سابقه توصیف کردند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا که شب گذشته از خوان لاپورتا خواست، در پی رسوایی بارساگیت استعفا بدهد، امروز با پاسخ کوبنده او روبرو شد.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
حمله رئیس مرکز وکلا قوه‌قضائیه به تاج و فوتبالی‌ها
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
حمله عجیب رئیس فدراسیون فرانسه به زیدان و بنزما
رسانه های روسیه از زخمی شدن رئیس دولت جمهوری خودخوانده دونتسک و یک فرمانده ارشد روس در گلوله باران این منطقه توسط نیروهای اوکراین خبر دادند.
«یاچسلاو ولودین» با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمنان انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عبور کرده‌ایم.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه احسان اصولی باید از ریاست کمیته فوتسال استعفا کند، گفت: ساختمان‌های فوتسال غصبی است و باید این ساختمان‌ها را پس بدهند.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ