رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و ‌مدیران‌ دارای تابعیت مضاعف و ‌مرتبط با کشورهای خارجی در دستورکار این هفته کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
"ایندها" یکی از عروس‌های نامبرده در کارت عروسی با داماد در یک روستا زندگی می‌کنند، اما عروس دیگر از روستای مجاور انتخاب شده است. خانواده‌ی هر دو عروس از این مراسم خاص مطلع هستند و هیچ مشکلی با شرایط ندارند.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
میشاییل رشنر، مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی خبر داد.
رئیس فدراسیون اسکیت، سرپرستان انجمن‌های اسکیت‌برد و اسکیت هنری این فدراسیون را منصوب کرد.
یکی از علامت سئوالات دربی پیش رو، انتخاب داور وسط دیدار حساس دو تیم مشهور و پرطرفدار پایتخت است.
سرپرست هیات‌های ورزشی دانشجویان آذربایجان شرقی و گیلان منصوب شدند.
دو مدیر رسانه‌ای جدید در باشگاه پیکان منصوب و مشغول به کار شدند.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دو پیشکسوت به عضویت کمیته فنی منصوب شدند.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.
«در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.»
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران و کرمان منصوب شدند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ