حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
رئیسی در حالی محسن رضایی را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور ۱۴۰۰ (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.
مجمع عمومی باشگاه استقلال با جدایی دو عضو هیات مدیره و اضافه شدن دو نفر جدید به این جمع برگزار شد.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
جلسه مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز 30 اردیبهشت برای انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار می‌شود.
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا دو هفته دیگر سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود.
میشاییل رشنر، مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه در تماس تلفنی با "ایوان جیل پینتو"، انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید ونزوئلا را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو کرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس جدید این کمیته به همراه دو نایب رئیس که از وزارت ورزش هستند مشخص شدند.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
دو مدیر رسانه‌ای جدید در باشگاه پیکان منصوب و مشغول به کار شدند.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دو پیشکسوت به عضویت کمیته فنی منصوب شدند.
وزارت ورزش و جوانان ظاهرا برای دو فدراسیون سرپرست جدید تعیین خواهد کرد.
دو انتصاب جدید در وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
«در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.»
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ