میشاییل رشنر، مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
اتفاقات تمرین جنجالی استقلال باعث شد تا یک انتصاب جدید در این باشگاه صورت بگیرد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
بازیکنان استقلال یک روز پس از اعتصاب و تحریم تمرین، در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
محمد مهاجری از نسبت سببی محمدامین آقامیری با یک فعال سیاسی جنجالی اصولگرا خبر داد.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
عضو جنجالی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود برگشتن به چند جلسه، از این مجموعه کنار گذاشته شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
گمانه‌زنی درباره انتخاب تیم داوری فینال و دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سوی فیفا شدت گرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گسل‌های جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسل‌ها احزاب بود اکثر سران فتنه ۸۸ نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسل‌های قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.
مواد طبیعی که فشار خون را کاهش می‌دهد
به موازات انتصاب های مشکوک در فدراسیون فوتبال که این روزها حاشیه‌ساز شده است و اعتراضاتی به همراه داشته، آرای قضایی جنجالی و پر تردیدی صادر شده که بوی اهداف ثانوی را به مشا می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ