اهواز- قائم‌مقام رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی گفت: هیئت‌رئیسه فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس در ۱۹ و ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به منظور پیگیری و رفع موانع پروژه‌ها به استان خوزستان سفر خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
اعضای تیمش شهرداری آستارا حدود 18 ساعت عجیب را سپری می‌کنند؛ آنها برای انجام یک مسابقه مدام در تاکسی و هواپیما هستند.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی 2023 همراه با رییس فدراسیون راهی کربلا شدند.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به منظور زیارت حرم مطهر امامان معصوم (ع) در کشور عراق حضور یافتند.
هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.
در پی اتفاقات رخ داده در مدیریت باشگاه استقلال وضعیت سفر اعضای تیم به اراک مشخص نیست.
اعضای تیم‌های پایه سپاهان برای برگزاری چند بازی راهی روسیه شدند.
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به این شهر سفر نخواهد کرد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به ژنو جهت شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل با جمعی از ایرانیان و اعضای نمایندگی ایران در ژنو دیدار و گفتگو کرد.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در اینستاگرام به طور تلویحی از اعضای تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد.
در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند احتمال دارد اعضای خانواده تعدادی از بازیکنان راهی قطر شوند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به قطر به دیدار رئیس جمهور رفتند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.
اعضای تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر، با رئیس جمهور دیدار می کنند.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
اعضای تیم تراکتور با 12 ساعت تاخیر خود را به تهران رساندند.
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
آسوشتیدپرس گزارش داد که اعضای شورای امنیت سازمان ملل در آخرین نشست این شورا نتوانسته‌اند روی تمدید معافیت سفر ۱۳ مقام طالبان توافق کنند.
سفر گروهی دیگر از اعضای کنگره آمریکا به تایوان با واکنش و نگرانی شدید چین روبرو شده است.
عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ