در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند احتمال دارد اعضای خانواده تعدادی از بازیکنان راهی قطر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر روماریو، ستاره سابق فوتبال برزیل، به کشور بولیوی به شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال در پست‌های مدیریتی مطرح کرده است.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.
میرهاشمی زائر تهرانی درخواست داشت طول سفر کاهش یابد چرا که بخشی از زائران مسئولیت‌هایی را بعهده دارند و باید سریع‌تر به کشور بازگردند.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
یک رسانه عربی به نقل از برخی منابع به سفر سلطان عمان به مصر و احتمال وساطت میان تهران و قاهره پرداخت.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: احتمالاً در سفر آقای رئیسی به دمشق یک توافقی میان ایران و عربستان بر سر رئیس جمهور آینده لبنان صورت گیرد.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که همتای روس او ممکن است در ماه آوریل آینده برای راه اندازی اولین نیروگاه هسته ای به ترکیه سفر کند.
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال در صفحه توئیتر خود نوشت: «ارزیابی من این است که در حال حاضر شانس زیادی برای سفر رافائل گروسی به تهران طی هفته آینده وجود دارد».
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
برخی منابع از احتمال سفر یک هیئت سیاسی روسیه به یمن طی روزهای آینده خبر داده اند.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی امشب برای حضور در تیم النصر عربستان به ریاض سفر می‌کند اما احتمالا از دو بازی ابتدایی در این تیم محروم خواهد بود.
روزنامه «پولیتیکو» به نقل از منابع غربی از احتمال سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در ماه ژانویه خبر داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین از احتمال سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به مسکو در نیمه دوم دسامبر خبر داد.
احتمال دارد مدیرعامل استقلال برای مذاکره با مسئولان باشگاه شباب الاهلی راهی امارات شود.
احتمال اینکه چند پیشکسوت استقلال این تیم را در سفر به کرمان همراهی کنند وجود دارد.
مدیرکل آژانس اتمی اعلام کرد که بازرسان این سازمان برای بررسی ادعای روسیه درباره احتمال توسل اوکراین به بمب رادیواکتیو، از دو تأسیسات این کشور سرکشی خواهند کرد.
بحث سفر نانسی پلوسی به ارمنستان یا به طور کلی مواضع ایالات متحده در خصوص جنگ آذربایجان و ارمنستان، الزاما در چارچوب روابط سرد و متشنج میان امریکا و روسیه تعریف نمی‌شود و یک ضلع سومی به آن‌ها اضافه می‌شود
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد نحوه سفر تیم ملی به اتریش و احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم ملی توضیحاتی را ارایه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ