باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به این شهر سفر نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.
بسیاری از آموزگاران این سرزمین در راه حفظ خاک، وطن و ایمان و ناموس و باور‌های زیبا... از جان خویش گذشتند و در طول زندگی بابرکت خویش، راه انسانیت را به شاگردان خود آموختند و حتی پس از شهادت نیز آموزگار راه عشق و ایثار شدند.
پارلمان عربی در جهت حفظ جان مردم سودان و بازگشت امنیت به این کشور، خواستار پایان فوری و همیشگی جنگ در این کشور بحران‌زده شد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
دستگاه NDES وقتی به‌طور دقیق به تومور وارد می‌شود، از بدن در برابر مواجهه با دارو‌های ضدسرطان محافظت می‌کند. درنتیجه عوارض جانبی کمتری به‌وجود می‌آید و سلامت بیمار حفظ می‌شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در ۶ ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توجه به ایمنی در محیط کار موجب حفظ جان و سلامت کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان خواهد شد.
علی‌اکبر صفایی‌ گفت:هموطنان صرفاً ازبنادروشناورهای مجاز و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر دریایی خود استفاده و از انجام مسافرت دراسکله‌ها وبه وسیله شناورهای غیرمجاز خودداری کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به واسطه ماه رمضان سفرهای نوروزی ممکن است زودتر برگزار شود و برای حفظ امنیت و جان مردم باید برنامه‌ها را زودتر آغاز کرد.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده یکی از شهدای اغتشاشات اخیر، گفت: مدیون کسانی هستیم که با غیرت دینی و برای حفظ ناموس مردم جان خود را فدا می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده یکی از شهدای اغتشاشات اخیر، گفت: مدیون کسانی هستیم که با غیرت دینی و برای حفظ ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنند.
حسینعلی شهریاری گفت: توصیه‌ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.
نخست وزیر عراق از دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت ها استقبال کرد و مسئولیت پذیری تمام طرف ها برای حفظ جان مردم عراق را خواستار شد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
فخرالسادات محتشمی پور: آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است؛ و با اینکه آقایان خواستندکه دارو‌های همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه‌ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی‌دانیم که ایشان کجاست؟ از این رو، نسبت به حفظ جان آقای تاجزاده احساس خطر می‌کنم و‌نسبت به حفظ سلامتشان هشدار می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ