اعضای تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر، با رئیس جمهور دیدار می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با اعضای تیم های ملی ووشو قول داد که موضوع سرپرست بانوان در بازیهای آسیایی را پیگیری کند.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز پنج شنبه قبل از دیدار با هلند در جام جهانی ۲۰۲۳ از خواندن سرود ملی کشورشان خودداری کردند.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
به گفته مشاور وزیر ورزش، در جریان اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو مذاکراتی با مقامات ترکیه به منظور دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال دو کشور طی سال آینده میلادی انجام شد.
محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به اردوی تیم ملی کشتی کشورمان رفت و با اعضای تیم ملی گفتگو کرد.
بجنورد- اعضای تیم ملی کوراش که در اردوی تمرینی بجنورد حضور دارند، بعدازظهر چهارشنبه به دیدار خانواده شهید مرزبان «محمدمهدی احمدی» رفتند.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مرکز ملی فوتبال با اعضای تیم ملی بانوان دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعضای تیم ملی فوتبال از امکانات ورزشگاه میزبان دیدار با ولز دیدن کردند.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به قطر به دیدار رئیس جمهور رفتند.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام آخرین تمرین و برگزاری مراسم بدرقه در هتل المپیک با آیت الله رییسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کردند.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
اعضای تیم ملی نیکاراگوئه با وجود انجام دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ایران همچنان در تهران هستند.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ