هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
اعضای تیمش شهرداری آستارا حدود 18 ساعت عجیب را سپری می‌کنند؛ آنها برای انجام یک مسابقه مدام در تاکسی و هواپیما هستند.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی 2023 همراه با رییس فدراسیون راهی کربلا شدند.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به منظور زیارت حرم مطهر امامان معصوم (ع) در کشور عراق حضور یافتند.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
اعضای تیم‌های پایه سپاهان برای برگزاری چند بازی راهی روسیه شدند.
اهواز- قائم‌مقام رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی گفت: هیئت‌رئیسه فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس در ۱۹ و ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به منظور پیگیری و رفع موانع پروژه‌ها به استان خوزستان سفر خواهند کرد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به قطر به دیدار رئیس جمهور رفتند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است، در حاشیه این سفر دیداری هم با همتای قطری داشت.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
سفر گروهی دیگر از اعضای کنگره آمریکا به تایوان با واکنش و نگرانی شدید چین روبرو شده است.
رئیس فدراسیون تیراندازی پس از ثبت نام برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: اگر سفر برخی اعضا به عنوان سیاهی لشگر باشد به سود کمیته نیست.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ