تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکو ترین شروع استقلال با صدرنشینی در آتش آبادان
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود. این برد در شرایطی به دست آمد که آبی ها آماده سازی خوبی برای حضور در لیگ برتر نداشتند.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
تا این لحظه تمرینات استقلال با حضور چهار مهاجم تخصصی دنبال شده است.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
بازی پر افت و خیز و البته جذاب تیم های دوم و سوم لیگ یک در استادیوم پاس با نتیجه مساوی 2 -2 به پایان رسید.
ارسلان مطهری این روزها به دور از حواشی و هیاهو، با لباس استقلال دروازه حریفان را باز می کند و شادی آور تیمش است.
مردم ایران با شعارهایی مانند «منافق وطن سوز/ خائن آتش افروز» پاسخ مناسبی به دشمنان داخلی و خارجی استقلال کشور در چهل و چهارمین جشن استقلال ایران دادند.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
هادی محمدی مدافع تیم تراکتور در متن حواشی آخر بازی با استقلال قرار داشت.
سه مهاجم استقلال با سابقه گلزنی به محمدرضا اخباری تمرینات خود برای گلزنی مجدد مقابل این دروازه‌بان سرپنجه را دنبال می‌کنند.
اعضای تیم ملی کرواسی در میان استقبال گسترده هواداران و خدمه فرودگاه، وارد زاگرب شدند.
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با قدردانی از پایداری مردم یمن و عزم آنها برای دفاع از استقلال سرزمین خود و پایان دادن به محاصره ناعادلانه، نقض آتش بس از سوی ائتلاف سعودی را محکوم کرد.
مهاجمان استقلال برای مسابقه با گل‌‌گهر سیرجان با انگیزه زیادی کار خود را جلو می‌برند.
لیگ برتر بیست‌ودوم شاهد پیروزی همه مدعیان قدرتمند به جز سپاهان بود. پرسپولیس در شبی که می‌دانست با توقف در مسجدسلیمان ۱۰نفره در صدر شریک پیدا می‌کند، با دبل لوکادیا کامبک زد. استقلال با سه گل خط آتش خود دوباره احیا شد
پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
از آنجا که استقلال با آرایش ۳-۴-۳ مقابل شاگردان مورایس بازی می‌کند ساپینتو تصمیم دارد از پیمان بابایی، کوین یامگا و سجاد شهباززاده به عنوان مثلث خط حمله این تیم مقابل سپاهان استفاده کند.
وزیر خارجه اردن گفت که امان از آتش بس میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر استقبال می کند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به برقراری آتش بس در نوار غزه واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه سودان از تمدید آتش بس میان طرف های یمنی که توسط سازمان ملل متحد اعلام شد، استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ