دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، ۳ مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این قسمت با پژمان راهبر، حمید ابراهیمی، آریا فاطمی و آریا قاسمی در مورد این بازی گفتگو کرده‌ایم، با ما همراه باشید.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال، دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند.
فینال جام حذفی زیر سایه پرتاب مدام سنگ و بطری آب برگزار شد.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند
ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال برای فینال جام حذفی که صد و یکمین دربی پایتخت محسوب می شود، اعلام شد.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صد و یکمین دربی تهران پوستری منتشر کرد.
فینال جام حذفی فوتبال که صد و یکمین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود در حالی برگزار خواهد شد که نتیجه این مسابقه حتی در برگزار شدن یک دربی دیگر تعیین کننده است.
در آستانه صد و یکمین دربی پایتخت مروری داشته ایم بر تعدادی از عکس‌های خاطره انگیز تقابل این دو تیم در سال‌های قبل.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
دربی شماره صد هر چند با شکست آبی‌ها پایان یافت، ولی در زمین چیزی از مساوی‌های پیشین بیشتر نداشت.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
دربی شماره صد پایتخت با تمام حواشی خود به پایان رسید و این پرسپولیس بود که توانست در دیداری حساس پیروز میدان شود.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی حساس استقلال را معرفی کرد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان گه فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر در حضور هواداران رقم زد.
محمد ربیعی فردا صدمین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را در دربی کرمان تجربه خواهد کرد.
محمد ربیعی فردا صدمین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را در دربی کرمان تجربه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ