پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامجومطلق می‌گوید: پرسپولیس پول هایش را پس‌انداز کرد اما آجورلو قرارداد بازیکنان را دو سه برابر بالا برد. در حق نکونام اجحاف شده
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
استعفای مجید نامجومطلق از استقلال
فرمانده کل ارتش گفت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.
نامجومطلق، مربی سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم یک هافبک طراح، یک مهاجم گلزن و یک مدافع راست می‌خواهد
مجید نامجوطلق اعتقاد دارد پرسپولیس باهوش‌تر از استقلال عمل کرد و فضاهای بازی را از این تیم گرفت.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را امیدوار کننده بازی با فولاد به خصوص در نیمه دوم را راضی کننده خطاب می‌کند.
سرهنگ کتیبه گفت: شهید نامجو حتی یک شانه تخم‌مرغ هم به خانه‌اش نبرد. اتومبیل او یک فولکس قدیمی بود، در صورتی که در دانشکده، اتومبیل‌های شورلت و بنز بود که وی هیچ‌کدام از آنها را سوار نشد.
نامجومطلق در ادامه با بیان اینکه نظم تیمی نسبت به گذشته در تیم ملی بیشتر شده است، گفت: این نظم از تفکرات آقای کی‌روش به تیم ملی تزریق شده است. تیم خیلی منضبط در هر دو بازی ظاهر شد. با توجه به اینکه کی‌روش میان بازیکنان مقبولیت دارد، بازیکنان متحدتر شده بودند و بازیکنان سعی می‌کردند همه داشته‌های خود را ارائه بدهند.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
۴۵ سال از انقلاب گذشته بود و ما فوتبال را شروع کردیم، اصلا نمی‌دانستیم دوپینگ چیست؟ آنکه چند سال قبل‌تر از این موضوع بود. واقعا تعجب می‌کنم به گفته یک نفر استناد کنی!
پیشکسوت استقلال در مورد موضوعات مختلفی در مورد این تیم به ویژه الزام حضور بانوان در ورزشگاه صحبت کرد‌.
مجید نامجو مطلق سرمربی اسبق تیم استقلال در غم از دست دادن مادر همسرش به سوگ نشست.
مجید نامجو مطلق سرمربی سابق تیم استقلال در غم از دست دادن مادر همسرش به سوگ نشست.
افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان توسط شورای پول و اعتبار تایید شد.
جبهه پایداری که طیفی از چهره‌های جوان و مجموعه‌ای از شمایل‌های نامجوی طیف اصولگرایی بودند، ابتدا با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی اصولگرایان سنتی و حتی نو اصولگرایان، آرام آرام خود را در قامت مدعی جدی تاج و تخت اصولگرایی معرفی کردند و نهایتا با عبور از قالیباف، وارث اصلی محافظه‌کاران دهه ۷۰ و اصولگرایان دهه ۸۰ و ۹۰ شدند. جماعتی که در خفا و آشکار در برابر قالیباف ایستادند، موضع‌گیری کردند و سکه توفیق را به نام خود زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ