تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایوب کلانتری پس از گرفتن رضایت‌نامه از نساجی، با هوادار تهران قرارداد بست.
سرمربی سابق فجر سپاسی شیراز به توافق نهایی با باشگاه داماش گیلان رسیده است.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
دو تن از نیرو‌های انتظامی در این درگیری به شهادت رسیدند و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار دارد.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت.
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «هیچ حکومت و دولتی توان این را نخواهد داشت که دریاچه ارومیه را احیا نکند، فقط فهیم‌ها زودتر احیا می‌کنند و کودن‌ها دیرتر، چراکه اگر دریاچه خشک شود باید فکری برای جابه‌جایی شهر تبریز کنند.»
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
سرمربی سابق فجر سپاسی در لیگ برتر، مدیریت فنی نماینده دسته سومی فوتبال شیراز را بر عهده گرفت.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق
ایوب کلانتری در نیمه اول و بعد از برخورد با رضاییان در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد اما داور، اعتقادی به پنالتی نداشت.
عیسی کلانتری گفت: در زمینه‌های نافرمانی پرونده وجود دارد، اما در زمینه جاسوسی و مالی پرونده‌ای ندارم. خودم هم صبح برای اولین‌بار دیدم و تعجب کردم. این‌هایی که مدت‌ها تلاش کردند و می‌خواستند تسلیم شویم و نشدیم حالا از این کانال وارد شده‌اند.
رئیس سازمان محیط‌زیست دولت دوازدهم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر بازداشت خود را تکذیب کرد.
به گفته یک منبع آگاه عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی در حال حاضر در دفتر شخصی خود حضور دارد و به امور روزمره مشغول است.
به گفته یک منبع آگاه عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی در حال حاضر در دفتر شخصی خود حضور دارد و به امور روزمره مشغول است.
ایوب کلانتری که در بازی قبلی نساجی در مصاف با تراکتور سازنده هر دو گل تیمش بود این بار در مصاف با پرسپولیس با یک ضربه تماشایی دروازه تیم صدرنشین را باز کرد.
اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:  احداث پل شهید کلانتری در دریاچه ارومیه و ساخت این ابنیه بر خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست.
محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را تشریح کرد.
نساجی در اولین بازی هفته هفتم، خیلی زود موفق به باز کردن دروازه نفت مسجد سلیمان شد.
ایوب کلانتری می‌گوید قصد جدا کردن داور از بازیکنان پیکان را داشته که در همان حین اخراج شده است.
پژوهشگر تهران قدیم به لزوم کلانتری و اورژانس ویژه بازار تاکید کرد و گفت: وسعت و حجم زیاد افرادی که روزانه وارد بازار می شوند به حدی است که باید مشکلاتش را در سطح حاکمیت حل کرد.
میامی- اهالی روستاهای کلاته‌های شرقی میامی مطالبه جدی ایجاد پاسگاه پلیس را دارند اما دولت از احداث پاسگاه کنار کشیده و مردم نیز شش سال معطل وعده های مسئولان شهرستانی و استانی مانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ