سرمربی تیم رم بعد از پیروزی تیمش مقابل امپولی تاکید کرد که بعضی ها که از او انتقاد می کنند، درک کاملی از شرایط فوتبالی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
شیمون مارسینیاک لهستانی فینال جام جهانی را در ماه دسامبر قضاوت کرد و برای فینال آتی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد اما به دلیل مشارکت در یک رویداد سیاسی مورد بازجویی قرار گرفت.
پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
مانوئل نویر، دروازه‌بان پرافتخار بایرن که پس از مصدومیت شدید، از ماه دسامبر در این باشگاه حضور ندارد، به توانبخشی خود در مونیخ ادامه می‌دهد.
آمارهای رسمی نشان می‌دهد که تورم در فرانسه در ماه ژانویه نسبت به ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.
گابریل ژسوس که در ماه دسامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود به آرسنال بازگشت تا توپچی‌ها به بازگشت هر چه سریعتر او به میدان امیدوارتر شوند.
چین در ماه گذشته پس از حذف ناگهانی استراتژی سختگیرانه «کووید صفر» و حذف محدودیت‌های سفر، انفجاری را در موارد کووید و مرگ و میر تجربه کرد. طبق گفته دولت چین، حدود ۶۰هزار نفر در فاصله بین ۸ دسامبر تا ۱۲ژانویه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه حتی این رقم نیز می‌تواند میزان واقعی تلفات را کمتر از حد واقعی اعلام کند.
قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
مهدی طارمی توانست جایزه بهترین بازیکن ماه های نوامبر و دسامبر را از اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای پرتغال دریافت کند.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
روزنامه واشنگتن‌پست در اوایل ماه دسامبر نوشته بود: توکیو در پی خرید «صد‌ها فروند موشک کروز تاماهاک» از ایالات‌متحده است. یک مقام ارشد دولت ژاپن به این روزنامه گفته بود: «این موشک‌ها که بیش از ۱۰۰۰ مایل (۱۶۰۹ کیلومتر) برد دارند، می‌توانند اهداف مهم نظامی در سرزمین اصلی چین را در تیررس ژاپن قرار دهند.»
بهای گاز در اروپا در ماه دسامبر به دلیل گرم شدن غیرعادی هوا ۴۸ درصد کاهش پیدا کرد.
سخنگوی شرکت فولکس‌واگن روز پنجشنبه (۲۲ دسامبر) گفت که این شرکت قصد دارد تعداد شیفت‌های کارخانه اصلی خود در شهر ولفسبورگ آلمان را در اولین ماه سال جدید کاهش دهد.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
جدیدترین رده‌بندی بهترین‌های تکواندو جهان در اوزان المپیکی با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود.
دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از سفر ماه دسامبر وی به بحرین و امارات متحده عربی خبر داد.
پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.
مصدومیت سرجی روبرتو از ناحیه کتف او را تا اواخر ماه دسامبر از همراهی بارسلونا محروم خواهد کرد.
مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته، ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد از ماه دسامبر دیگر مربی این تیم نخواهد بود.
ماسک عنوان کرد که پپسی اولین کامیون‌های برقی(Semi) تسلا را در ماه دسامبر دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ