گابریل ژسوس که در ماه دسامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود به آرسنال بازگشت تا توپچی‌ها به بازگشت هر چه سریعتر او به میدان امیدوارتر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اگر این تیم به دنبال کسب جایگاه بهتر است نباید از نایب قهرمانی خوشحال باشد.
میکل آرتتا برای بالا بردن روحیه تیمش در جلسات تمرینی در آخرین هفته‌های لیگ برتر از حضور یک سگ آموزش‌دیده در تمرینات توپچی‌ها استفاده می‌کند.
میکل آرتتا معتقد است که منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و استحقاق پیروزی مقابل شاگردانش را داشت.
سرمربی آرسنال می‌تواند جوان‌ترین سرمربی قهرمان تاریخ لیگ برتر باشد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از بازی ساوتهمپتون گفت که شاگردانش باید در فاز دفاعی بهتر عمل کنند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار با وستهم در لیگ برتر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد و گفت در کورس قهرمانی نمی‌تواند اهمیت شانس را نادیده گرفت.
جایزه سرمربی و بازیکن ماه مارس لیگ برتر به میکل آرتتا و بوکایو ساکا از آرسنال رسید.
میکل آرتتا در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ می‌گوید کورس قهرمانی در لیگ برتر باعث نمی‌شود لیگ اروپا برای توپچی‌ها کم‌اهمیت باشد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
آرسنال فردا در لیگ اروپا به مصاف اسپورتینگ می‌رود، اما برخی کارشناسان می‌گویند توپچی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر بهتر است هر چه زودتر از این رقابت اروپایی حذف شوند.
دیدار آرسنال و بورنموث در هفته 26 لیگ برتر انگلیس 2022/23 با پیروزی 3-2 توپچی ها به پایان رسید. آرسنال در این بازی، باخت 2-0 را با برد 3-2 عوض کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی پیروزی در این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت کورس قهرمانی در این لیگ دو تیمی نیست.
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با استون ویلا، از لیگ برتر به خاطر تقویم فشرده بازی‌های آرسنال گلایه کرد.
میکل آرتتا بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر شد و مارکوس رشفورد نیز عنوان بهترین بازیکن این ماه را از آن خود کرد.
منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر را از FA کاپ حذف کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش باید فقط و فقط به بازی بعدی فکر کند.
میخاییل مودریک، وینگر شاختار دونتسک از دلایل پذیرش انتقال به آرسنال می‌گوید و آرزو دارد با آرتتا، سرمربی توپچی‌ها کار کند.
مدیران آرسنال برای دو خرید زمستانی جهت تقویت تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر به آرتتا چراغ سبز نشان دادند.
آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و میکل آرتتا نیز عنوان سرمربی ماه را از آن خود کرد.
نوار پیروزی‌های آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر هم ادامه پیدا کرد و شاگردان میکل آرتتا موفق شدند فولام را 2-1 از پیش رو بردارند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ