اگرچه تقسیم درآمدهای تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا به یکباره توسط ایلان ماسک اعلام شده است، اما مالک جدید این شبکه اجتماعی مدت‌هاست درباره این افراد صحبت می‌کند. حتی چند روز پیش ماسک از امکان اشتراک‌گذاری درآمدها با تولیدکنندگان محتوا گفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فابریزیو رومانو به طور میانگین از توئیت های خود ماهیانه چند میلیارد تومان درآمد کسب می کند.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
ایلان ماسک مدیر ارشد تبلیغات شبکه تلویزیونی «ان بی سی یونیورسال» را به عنوان مدیر ارشد اجرایی توئیتر انتخاب کرد. این درحالی است که شرکت سعی دارد فرایند کاهش درآمد را معکوس کند.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، با انتشار پیامی طعنه‌آمیز از ایلان ماسک خواست که فقط به فکر کسب درآمد از توییتر نباشد.
سرویس توییتر بلو که با قیمت ۸ دلار در ماه در دسترس است، از زمان راه‌اندازی مجدد، تعداد کمی مشترک جدیدی را به خود جذب کرده است. طبق برآورد یک برنامه‌نویس به نام «تراویس براون»، کمتر از ۶۰۰ هزار حساب هزینه سرویس توییتر را پرداخت کرده‌اند.
توییتر تیک آبی را از کریس رونالدو گرفت!
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
طی چند روز گذشته، تعدادی از سازندگان برنامه و سایر سرویس‌ها گزارش کرده‌اند که API توییتر دیگر برای آن‌ها کار نمی‌کند. طبق گزارش Mashable، به‎‌نظر می‌رسد این تغییر از صبح روز سه شنبه آغاز شده است و بسیاری از توسعه دهندگان همچنان در تلاش هستند تا متوجه چه اتفاقی افتاده، زیرا به‌نظر می‌رسد که توییتر اکثر توسعه‌دهندگان را در مورد این تغییر آگاه نکرده است.
شاخص جدید توییتر نسبت به سایر معیار‌های این شبکه اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد. برخلاف سایر معیار‌های توییتر مانند تعداد لایک‌ها، نمی‌توان روی بوکمارک‌های توییتر ضربه زد تا ببینید چه کسی آن را به لیست خود اضافه کرده است.
شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
سخنگوی طالبان گزارشی از تولید نفت در افغانستان ارائه کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: روزانه ۲۰۰ تن نفت خالص از معدن قشقری استخراج می‌شود که سی و یک هزار دلار درآمد دارد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
بیش از 500 تبلیغ‌کننده تصمیم گرفته‌اند در توییتر هزینه نکنند که این امر باعث کاهش 40 درصد درآمد شبکه اجتماعی شده است.
به گفته ۲ منبع آگاه توییتر تصمیم داشته برای درآمد زایی نام های کاربری پلتفرمش را بفروشد.  این در حالی است که ایلان ماسک مالک جدید توییتر سعی دارد کسب وکار شرکت را احیا کند.
توییتر به فکر فروش نامهای کاربری جذاب افتاد
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
معاون رئیس یک نهاد آمریکایی در توییتی از میزان درآمد ایران پس از حصول توافق احتمالی در وین انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ