بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها یک ماه پیش سرویس جی میل متعلق به گوگل نسخه « تیک آبی» را ارائه کرد که مشابه تیک آبی توئیتر است و هم اکنون مشخص شده هکرها از آن سواستفاده می کنند.
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
یوسی یوشع، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در توئیتر نوشت: «فرصت از دست رفته؛ رئیس جمهور ایران به سوریه سفر کرد. پاسخ مهم به غزه نه تنها لازم بود بلکه فرصت بسیار خوبی بود تا بازدارندگی آسیب دیده در جبهه شمالی را بازگردانیم؛ اما فرصت از دست رفت، یعنی کار به درستی مدیریت نمی‌شود.
دورسی می‌گوید ماسک تنها راه نجات توییتر از دست کنش‌گران وال استریت و صندوق‌های پوشش ریسک بود که می‌خواستند این شرکت را تصاحب کنند. به باور هم‌بنیان‌گذار توییتر، این شبکه اجتماعی هرگز نمی‌توانست به‌عنوان یک شرکت سهامی عام جان سالم به‌در ببرد
سرویس توییتر بلو که با قیمت ۸ دلار در ماه در دسترس است، از زمان راه‌اندازی مجدد، تعداد کمی مشترک جدیدی را به خود جذب کرده است. طبق برآورد یک برنامه‌نویس به نام «تراویس براون»، کمتر از ۶۰۰ هزار حساب هزینه سرویس توییتر را پرداخت کرده‌اند.
همزمان با حذف تیک‌های آبی، تیک اعتبار سنجی صفحه پاپ فرانسیس حذف شد تا بی بی سی جهانی در گزارشی بنویسد: «حذف همزمان تیک آبی تنها ویژگی مشترک بیانسه خواننده معروف با پاپ فرانسیس.» کمتر از ۱۲ ساعت بعد و پس از جنجال این گزارش، اما توییتر تیک خاکستری صفحه پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را فعال کرد.»
توییتر تیک آبی را از کریس رونالدو گرفت!
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
تاکید بر مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه برای آزادسازی فلسطین و لزوم توجه تمام محور مقاومت در کشورهای مختلف به سمت فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
طی چند روز گذشته، تعدادی از سازندگان برنامه و سایر سرویس‌ها گزارش کرده‌اند که API توییتر دیگر برای آن‌ها کار نمی‌کند. طبق گزارش Mashable، به‎‌نظر می‌رسد این تغییر از صبح روز سه شنبه آغاز شده است و بسیاری از توسعه دهندگان همچنان در تلاش هستند تا متوجه چه اتفاقی افتاده، زیرا به‌نظر می‌رسد که توییتر اکثر توسعه‌دهندگان را در مورد این تغییر آگاه نکرده است.
شاخص جدید توییتر نسبت به سایر معیار‌های این شبکه اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد. برخلاف سایر معیار‌های توییتر مانند تعداد لایک‌ها، نمی‌توان روی بوکمارک‌های توییتر ضربه زد تا ببینید چه کسی آن را به لیست خود اضافه کرده است.
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
چند کاربر توییتر فاش کردند که آمپر بنزید در ماشین نه تنها به شما می‌گوید که چه زمانی به سوخت نیاز دارید، بلکه یادآوری می‌کند که درپوش بنزین شما در کدام سمت خودرو قرار دارد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
مشاور رییس جمهور اوکراین در توییتی با رد آتش بس پوتین اظهار داشت: تنها در صورتی آتش بس بر قرار می شود که روسیه نیروهایش را از مناطق اشغالی عقب بکشد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
«جیم ریش» طی اظهاراتی اثبات‌نشده در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران پهپاد‌های مرگبار را نه تنها به پوتین، بلکه به ارتش اتیوپی نیز ارسال می‌کند».
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد طی ۵ ماه، رونالدو تنها در توییتر بیش از ۱۲ هزار بار مورد اهانت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ