توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فیورنتینا، در توییتر به طور رسمی اعلام کرد که فصل آینده در لیگ کنفرانس اروپا حاضر خواهد بود.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
توبیاس بیلرستروم توییت کرد: مجازات اعدام، غیرانسانی و برگشت ناپذیر است و سوئد به همراه دیگر کشور‌های عضو اتحادیه اجرای آن را در هر شرایطی محکوم می‌کند.
رئیس پارلمان اروپا در توییتی اظهار نظر کرد تحریم‌های اعمالی ایران علیه انگلیس و اتحادیه اروپا باعث سکوت آن‌ها نخواهد شد.
صفحه لیگ قهرمانان آسیا در توییتر بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با منتشر کردن تصویری از لیونل مسی از انتقال این بازیکن به لیگ عربستان خبر داد.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد در ۶ ماه گذشته تلاش های توئیتر برای مقابله با اخبار جعلی کمتر از گوگل، متاپلتفرمز، مایکروسافت و تیک تاک بوده است.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه در صفحه توییتر خود با اشاره به حضورش در جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی نوشت: «امروز در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتم. نمایندگان در حضور سردار سلامی از تلاش این نهاد حاکمیتی برای حفظ امنیت ملی قدردانی کردند. مجلس در اقدامی متقابل در صدد قرار دادن عناصر ارتش کشور‌های اروپا در لیست تروریستی است. پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.»
اتحادیه اروپا مالک توییتر را به علت تعلیق حساب کاربری برخی از روزنامه‌نگارن تهدید به تحریم کرد.
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اجرای حکم اعدام محسن شکاری را محکوم کرد.
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اجرای حکم اعدام محسن شکاری را محکوم کرد.
اتحادیه اروپا تهدید. کرده در صورتیکه ایلان ماسک از قوانین سختگیرانه این منطقه درباره بازبینی محتوا پیروی نکند، توئیتر را مسدود خواهد کرد.
اتحادیه اروپا تهدید کرده است که اگر توئیتر از قوانین پیروی نکند، این شبکه اجتماعی را در سراسر اتحادیه ممنوع خواهد کرد.
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در توییتی اعلام کرد کارشناسان آی تی این پارلمان در حال محافظت از سیستم‌ها و مقابله با این حمله هستند که یک گروه هکری طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتی نوشت: سه‌شنبه آینده در پارلمان اروپا جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه کمیسیون اروپا حضور پیدا می‌کند تا درباره واکنش این نهاد به اتفاقات ایران بحث شود.
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در توییتی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا هشت دور تحریم‌های بزرگی را اعمال کرد. در روز دوشنبه، پهپاد‌های ایران بذر مرگ و ویرانی را پاشیدند. ما کار روی نهمین بسته تحریمی را آغاز می‌کنیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به گفت‌وگوی خود با وزیر خارجه ایران، خواستار آزادی "معترضان ایرانی" شد.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ