سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
سید محمد موسوی با سر و صدای زیاد در تمرین تیم ملی آفتابی شد
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با «خلیلی» حضور کاردار سفارت ایران در بیروت از پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
هوش مصنوعی توانسته برای اولین بار صدای سعدی را بازسازی کند. بشنوید.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود، گفت: سعی کردیم وظیفه خود که همان مشاوره به رؤسای قوا است را انجام دهیم، اما نتوانستیم نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
برخورد شدید امیرحسین صدقی با سیدمحمد حسینی منجر به مصدومیت هر دو بازیکن شد.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
«واقعیت این است که به باور من اظهارات اخیر نمایندگان صرفا در جهت تبلیغات انتخاباتی و جلب رضایت رای دهندگان است. آنها سعی دارند اینگونه القا کنند که به دنبال منافع مردم هستند و با اصلاح و ترمیم کابینه این پیام را ارسال کنند که صدای مردم را شنیده‌اند. بعید نیست که آنها بخواهند به مردم بگویند که ما تلاشمان را کردیم اما موفق نشدیم. حالا مجدد رای بدهید تا شاید در دوره بعد تغییرات لازم در دولت ایجاد کنیم. در کل به عقیده من آنچه این روزها شاهدش هستیم تبلیغات زودرس انتخاباتی است.»
منطق حکم می‌کند صدای اعتراضات بخشی از جامعه که به کف خیابان آمده‌اند و حرفی برای گفتن دارند، از سوی مسئولان امر باید شنیده شود و به‌جای بی‌توجهی به این مطالبات، سعی در جبران مواردی شود.
پزشکیان گفت: منطق حکم می‌کند صدای اعتراضات بخشی از جامعه که به کف خیابان آمده‌اند و حرفی برای گفتن دارند، از سوی مسئولان امر باید شنیده شود و به‌جای بی‌توجهی به این مطالبات، سعی در جبران مواردی شود.
در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.
پدر شهید الشحام درحالیکه سعی می کرد گریه‌اش را نگه دارد، گفت:خواب بودم و صدای ضربه های محکم به در را شنیدم،محمد اولین کسی بود که به سمت در رفت و ناگهان هدف تیراندازی از فاصله صفر قرار گرفت.
«محمود حسنلو» معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سمات گفت: در نظر داریم تا بزودی توثیق سهام برای دریافت وام از سیستم بانکی را برای همه سهم ها فعال کنیم تا سهامداران بتوانند به راحتی و با استفاده از سرویس‌های آنلاین همانند اپلیکیشن های بانکی به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت وام از این طریق اقدام کنند که طبیعتا سجامی بودن اصلی‌ترین شرط دریافت وام از بانک است.
نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: به جرات می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ