از بین چهار نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
تنیسور شماره 2 جهان به مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی صعود کرد.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
صعود دختر سنگ‌نورد ایران به نیمه‌نهایی جهان
شاگردان النی کاپوچیانی موفق شد در این بازی با نتیجه 72 بر 54 به برتری رسیدند تا بار دیگر قدرت‌ خود را نشان دهند. حریف کشورمان در فینال برنده تایلند و اندونزی خواهد بود. تیم قهرمان به دویژن A صعود می‌کند.
صعود ۷ هفته‌ای قیمت نفت متوقف شد
صعود نماگر احساسات اقتصادی آلمان
نواک جوکوویچ به دلیل خودداری حریفش از ادامه مسابقه به دور سوم رقابت‌های سینسیناتی صعود کرد.
تیم ازبکستانی موفق شد تا با برتری برابر نماینده عمان به مرحله نهایی پلی اف صعود کند.
سه آزادكار ايرانى به مرحله نيمه نهايى مسابقات قهرمانى جوانان جهان در اردن راه يافتند.
صعود انگلیس و استرالیا به نیمه‌نهایی جام جهانی زنان
اسپانیا با شکست هلند برای اولین بار به جمع 4 تیم پایانی جام جهانی راه یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون شکست فینالیست مسابقات قهرمانی جهان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند گفت: همزمان با ۳۱ جولای روز جهانی رنجر جمعی از محیط بانان و همیاران محیط زیست دماوند با صعود به دماوند یاد شهدای محیط بان و جنگلبان کشور را گرامی داشتند.
هر ۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ قرقیزستان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
گلزن استقلال ملاثانی می گوید در تیم های خوزستانی با ایجاد بومی گرایی می توان شاهد موفقیت آن ها بود.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
محمدرضا گرایی مرد طلایی ایران در کشتی فرنگی المپیک و قهرمانی جهان، پس از ماه‌ها استراحت ، در اولین رویداد رسمی باخت را تجربه کرد تا در وزن جدید به خودش بیاید. البته این باخت با توجه به قوانین تورنمنت قزاق‌ها، مانع صعودش به فینال نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ