تیم ازبکستانی موفق شد تا با برتری برابر نماینده عمان به مرحله نهایی پلی اف صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پیش از این باشگاه نساجی مازندران به عنوان تنها تیم غیر تهرانی حاضر در نیمه نهایی جام حذفی به صورت مکتوب و رسمی اعلام کرد که در صورت صعود به فینال با برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی موافق است.
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
رم با پیروزی ۱-۰ در خانه تورینو به رتبه سوم سری آ صعود کرد.
رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز در حالی اعلام شد که نوشاد عالمیان با ۱۰ پله صعود به پیشتازی خود ادامه داد، در بخش بانوان اما ندا شهسواری سقوط عجیبی را تجربه کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پرهیز صعود کوهنوردان به ارتفاعات نیز تاکید کرد و در خصوص عشایر نیز عنوان کرد: عشایر در مدت اعلام هشدار از جابه جایی بپرهیزند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری پرگل ۱۰-۰ مقابل بحرین در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
کریمی درباره میزان مراجعات بیمارستانی کرونا، گفت: در بیمارستان هر کسی که با علائم بیماری تنفسی مراجعه می‌کند، بلافاصله از او تست نمی‌گیرند؛ بنابراین می‌توان گفت روزانه ۱۰ هزار مراجعه روزانه در حوزه کل بیماران تنفسی داریم که به بخش سرپایی مراجعه می‌کنند. از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در روز بستری می‌شوند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر به صورت موقت صدرنشین لیگ شد.
اینتر با شکست بارسلونا از بحران درآمد و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمان پیدا کرد.
محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی یک چهارم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ