اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته‌ای که بانک مرکزی، بار دیگر در بازار شبانه مداخله نکرد، نرخ بهره بین بانکی با رشدی ۰.۰۵ واحد درصدی مواجه شد و به روند صعودی خود بازگشت.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
بورس این روزها بیشتر از هر زمان دیگری منتظر بهانه برای صعود و اصلاح است و با کمترین خبر مثبت صعودی و با کمترین ریسک نزولی می شود.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
فجر سپاسی در هفته سی‌ام لیگ یک و در برابر دریا بابل نمایش متفاوتی به نسبت هفته‌های گذشته داشت و با یک پیروزی دلچسب در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.
تیم سعید دقیقی این فصل فقط 4بار شکست خورد و 2باخت این تیم در هفته‌های گذشته و بعد از ایجاد فاصله قابل‌توجه با رقبا بوده است
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.
تیم فوتبال الهلال عربستان که به سختی تیم فولاد ایران را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست داده بود، با یک پیروزی پرگل و تحقیرآمیز برابر الدحیل قطر به فینال آسیا صعود کرد.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
شاگردان هرنان کرسپو در هفتمین پنالتی صعودشان را به جمع هشت تیم برتر آسیا جشن گرفتند.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی می‌گوید در هفته‌ی اخیر در مسیرهایی شاهد ریزش بهمن بودیم که اصلا سابقه ریزش بهمن در آن مسیرها وجود نداشته است.
تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ فوتبال پرتغال برابر ماریتیمو به پیروزی رسید.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۳۹.۳۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه بوده است. ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با ۷ پله سقوط در رده ۵۵ قرار دارد.
آمار منابع غربی نشان می دهد صادرات نفت ایران در دو ماه آخر سال ۲۰۲۲، با وجود تحریمهای آمریکا، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و شروع قوی در ابتدای سال ۲۰۲۳ داشته است.
بورس در هفته گذشته با رشد ۷ هزار واحدی نسبت به هفته گذشته به کار خود در معاملات روز چهارشنبه پایان داد تا کماکان کف سازی برای صعود ادامه داشته باشد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
در هفته سوم سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان حریف حفاری نشد و وپالایش نفت آبادان با کسب سه برد متوالی به صدر جدول صعود کرد.
در ادامه رقابتهای موی قهرمانی جوانان سه نماینده دیگر کشورمان به مبارزه پایانی راه پیدا کردند تا جمع فینالیست های ایران به عدد هفت برسد.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ