اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
تنیسور شماره 2 جهان به مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی صعود کرد.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
صعود دختر و پسر ایرانی به دور حذفی پینگ‌پنگ یونیورسیاد
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران با برد مقتدرانه برابر استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
دختر تنیس باز ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس فیوچرز تونس بازماند.
تیم اتلتیکو تورکال با حضور دختر فوتسالیست ایرانی موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهور گفت: قیمت دلار پس از برجام همیشه صعودی بود و هیچگاه به قیمت قبل از آن بازنگشت.
مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر ترکیه در رده سنی نوجوانان و جوانان با پیروزی نماینده ایران و صعود او به جمع هشت بازیکن برتر همراه بود.
مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر ترکیه در رده سنی نوجوانان و جوانان با پیروزی نماینده ایران و صعود او به جمع هشت بازیکن برتر همراه بود.
پرسپولیس انتقام شکست ۴گله ۱۵سال پیش به سپاهان در جام حذفی را امروز گرفت و به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. دو پنالتی که سیاوش یزدانی به قرمزها تقدیم کرد کمر تیم مورایس را شکست
نواک جوکوویچ با قاطعیت به مرحله یک‌هشتم نهایی گرنداسلم استرالیا 2023 صعود کرد.
صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام جهانی برای خیلی‌ها اتفاقی شگفت‌انگیز است ولی دکتر کارلوس بیلاردو 22سال پیش چنین روزی را پیش‌بینی کرده بود.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مجموعا با 29 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به ترتیب در جایگاه سی‌ام و سی‌و‌یکم ایستادند.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه 28 بر 17 مغلوب ایسلند شد.
تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل مقدونیه شمالی میزبان رقابتها شکست خورد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.
بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.
پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ