اسپانیا با شکست هلند برای اولین بار به جمع 4 تیم پایانی جام جهانی راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
تیم ملی زنان مراکش با شکست یک بر صفر کلمبیا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد.
شاهکار تاریخی ایران با صعود به دسته ۲ تنیس دیویس
ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
لوتون تاون با پیروزی 6-5 مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، به رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
صعود تاریخی زنان هاکی‌باز ایران به نیمه‌نهایی آسیا
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
تیم ملی هندبال ایران در یک اتفاق تاریخی از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
تیم ملی مراکش روز گذشته، تاریخی ترین لحظه خود در جام جهانی را با شکست دادن اسپانیا و صعود به یک چهارم نهایی رقم زد.
خیابان‌های پایتخت مراکش بعد از پیروزی تاریخی تیم فوتبال این کشور مقابل اسپانیا غرق در شادی و جشن شد.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، بعد از پیروزی مقابل اسپانیا و صعود به یک‌چهارم جام جهانی گفت این پیروزی برای مراکش و آفریقا یک افتخار تاریخی است.
یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
شکست اسپانیا پس از آلمان، صعودی تاریخی برای ژاپن رقم زد؛ اتفاقی که اشک هواداران این تیم را درآورد.
تیم ملی ایران در رنکینگ جدید فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در رده بیستم قرار گرفت.
در این رقابت ملایی با زمان ۷:۴۰.۹۱ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و به نیمه نهایی A و B صعود کرد. در این رقابت نماینده تونس و انگلیس دوم و سوم شدند.
نازنین ملایی در مسابقه شانس مجدد روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان رقابت‌های قهرمانی جهان اول شد و به نیمه نهایی A و B صعود کرد.
صعود تاریخی هندبال ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان با حمایت ایرانسل
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.
پشت پرده حملات به مدافعان صنعت خودرو
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ