صعود انگلیس و استرالیا به نیمه‌نهایی جام جهانی زنان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
پلی راداک امپانزو با صعود لوتون به لیگ برتر صاحب یک رکورد شگفت انگیز در تاریخ فوتبال شد.
تیم‌های فوتبال چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد یعنی اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر ۰ به سود خود به پایان رساند.
شیاطین سرخ با فاصله یک میلیارد پوندی نسبت به لیورپول، باارزش‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس هستند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری مقابل سنگال و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به جشن و شادمانی پرداختند.
ستاره‌های انگلیسی در قطر آبجو نوشیدن را کنار گذاشتند و برای جشن پیروزی بر ولز میلک‌شیک می‌نوشند.
ستاره‌های انگلیسی در قطر آبجو نوشیدن را کنار گذاشتند و برای جشن پیروزی بر ولز میلک‌شیک می‌نوشند.
دو تیم انگلیس و ولز در دیداری از گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر انگلیسی‌ها به پایان رسید.
تیم ملی انگلیس درحالیکه حدود ده دقیقه به پایان بازی‌اش مقابل ولز باقی مانده با نتیجه 3-0 از حریف خود جلو افتاده و صعود و صدرنشینی‌‌اش را قطعی کرده است.
تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب پیروزی برابر ولز و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
دو تیم انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی از گروه B، آخرین بازی امشب را برگزار خواهند کرد.
تیم‌ملی انگلیس در صورت پیروزی مقابل آمریکا به نخستین تیم صعود کننده تبدیل می‌شود.
مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمیلان معتقد است که از گروه دوم جام جهانی امریکا و انگلیس صعود خواهند کرد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ