سیاوش یزدانی پس حواشی زیادی که در دوران حضور در استقلال تجربه کرد، انگار به خانه خودش برگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده کامیون موقع حرکت متوجه حضور یک پژوپارس در سایه خودرو شده است. به مدت دو ساعت حرکت نکرده تا راننده پژوپارس استراحت کند.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
ملی پوش کشتی آزاد گفت: از حضور در انتخابی فرار نکردم اما مصدومیت بد موقع گریبان‌گیرم شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
۱۹ نفر بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که با حضور به موقع تیم‌های امدادی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
رم امیدوار است ستاره خط حمله خود یعنی پائولو دیبالا به موقع برای بازی با میلان آماده شود اما حضور او در این مسابقه به شدت در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.
دستیاران علیرضا منصوریان در جدال با نفت مسجدسلیمان حضور پر رنگی کنار او داشتند.
تیم فوتبال گل‎گهر این روزها در تهران حضور دارد و با تمام قوا آماده دیدار حساس برابر هوادار می‌شود.
علی علیزاده پس از 6 مسابقه بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی را پیدا کرد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
حضور به موقع یامگا در تیر دوم و استفاده حداکثری از پاس زیبای محبی، استارت پیروزی استقلال برابر فولاد بود.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
فدراسیون قایقرانی تا پایان هفته فرصت دارد که دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی را برای اعضا ارسال کند و این در حالی است که هنوز تایید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
سجاد شهباززاده از خبری در "ورزش سه" مبنی بر حضور او در لیست خروجی استقلال منتشر شده، گلایه‌مند است.
رئیس جمهور حضور و اقدام به موقع در کنار پیش‌بینی صحیح و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه را از دیگر الزامات مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: موضوع ذخیره‌سازی گاز و نفت از مسائل بسیار مهم به ویژه برای شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی است که متاسفانه در یک مقطعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شرکت ذخیره‌سازی منحل شده است. وزارت نفت پس از پایان شرایط ویژه فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد.
رافائل سیلوا با حضور به موقع روی خط دروازه، مانع از گلزنی مس و سیدمهدی حسینی شد.
در شرایطی که مجیدی می توانست با کلباء به رتبه چهارم صعود کند، به جایگاه هشتم سقوط کرد.
کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور روی نیمکت این تیم صحبت کرده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
«عصبانیت و هجمه معاندین به خدمتگزاران مردم در روزهای اخیر به خاطر عملکرد به موقع و حضور میدانی آنها برای مدیریت بحران بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ