تیم فوتبال گل‎گهر این روزها در تهران حضور دارد و با تمام قوا آماده دیدار حساس برابر هوادار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
کلاهبرداران مدارک هویتی و خط موبایل مربوط به چک‌های طعمه را می‌گیرند که امکان بستن چک‌ها یا حساب‌ها یا برداشت پول حضوری وجود نداشته باشد. حتی روی حساب‌ها تسهیلات هم گرفته شده که، چون بدون ضامن و ناشی از کارکرد حساب بوده، نکول می‌شود.
چراغ‌های مجسمه معروف مسیح نجات‌بخش در حمایت از وینیسیوس جونیور خاموش شد.
با روشی ساده و فوری چروک‌های پوستی را از بین ببرید.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
چراغ‌های مجموعه برج میلاد در شب شهادت مولای متقیان امشب (سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه) از اذان مغرب تا اذان صبح چهارشنبه خاموش خواهد شد.
به نظر می‌رسد ساعت داخلی بدن ما نقش مهمی در زمانی از روز که سردرد‌های شدید رخ می‌دهد، ایفا می‌کند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: برای تحقق شعار سال باید تسهیلات در مسیر تولید قرار گیرد تا چرخ زنگ زده تولید در کشورمان فعال‌تر و شتابان شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص چرایی روشن کردن چراغ‌های خودرو قبل از ورود به تونل‌ها توضیحاتی داد.
حلقه‌های کمان‌شکل زیر چشم مشکل رایج افراد در هر سنی است. از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار نازک است، سیاهرگ‌ها و رگ‌های خونی زیر چشم راحت‌تر خود را نشان می‌دهند. این موضوع به همراه سایر عوامل باعث می‌شود احساس کنیم پوست این ناحیه تیره‌تر است.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
ناحیه چشم بخشی از صورت است که به گفته اکثر متخصصان، همیشه باید دوز اضافی از مراقبت روزانه را دریافت کند؛ چراکه به طور طبیعی نازک‌تر است، کلاژن کمتری تولید می‌کند و حاوی رگ‌های خونی کوچک‌تری است.
پلیس در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دخالت نکند
رئیس شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل نگهداری چراغ‌ها را برعهده دارد و پلیس نباید در دستکاری زمانبندی چراغ دخالت کند.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نوسازی چراغ‌های چشمک‌زن پایتخت با استفاده از ظرفیت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
چروک‌های خاصی که در پوست گردن شکل می‌گیرند، شبیه به تاخوردگی کاغذ هستند و به‌واسطه ازدست‌رفتن کلاژن، کم‌آبی اپیدرم و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پدید می‌آیند. با این‌حال، راهکار‌ها و ترفند‌های زیر در مقابله با همین چروک‌های پوستی آزاردهنده و ناراحت‌کننده در ناحیه گردن به شما کمک می‌کنند.
مردم چقدر چک‌های رمزدار مبادله می‌کنند؟
با بازگشت بازیکن‌های لیگ برتری به تیم‌های‌شان کمپ پک خلوت شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای چراغ‌های چشمک زن در تقاطع‌ها و معابر برنامه‌هایی را تدوین کند.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود سهم بسزایی در پیروزهای اخیر این تیم داشت و خودش را به عنوان گمشده سرخپوشان معرفی کرد.
دروازه‌بان استقلال جدی‌ترین موقعیت پیکان روی ضربه چیپ مهاجم این تیم را مهار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ