جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هلال احمر اعلام کرد: ۶۸ دستگاه تویوتا لندکروز از مجموع ۳۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده جمعیت هلال احمر وارد گمرک خرمشهر شد.
رئیس دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به‌خاطر ۶ اتهام در مجموع به ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمۀ نقدی و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
اولین بار در ماه مه 2022 بود که در مجموع 11 باشگاه (یوونتوس، ناپولی، جنوا، سمپدوریا، امپولی، پارما، پیه‌زا، پرو ورچلی، پسکارا، نوارا و کیه‌وو) و 61 مدیر همگی با رد اتهام مواجه شدند.
مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت ضمن تکذیب افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو، گفت: مجموع قیمتهایی که ارائه شده در برخی اوقات بیش از ۱۵۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار است.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت: در مجموع، ۸۸ هزار و ۳۲۶ نفر از عفو معیاری بهره‌مند شدند.
بانک مرکزی اعلام کرد: مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز گذشته (پنجشنبه ۲۵ اسفند) به معادل ۴۴ میلیون دلار رسید.
براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مجموع کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران کمتر از ۳،۹ درصد از هزینه کل در دو سال گذشته است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: از مجموع اتفاقات امروز(سه شنبه) مدارس قم ۹ دانش آموز در بیمارستان تحت نظر هستند.
معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد که مجموع محموله‌های انتقال یافته از بنادر اوکراین از ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تن فراتر رفته است.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی کشور آخرین وضعیت طرح مالیات بر مجموع درامد را اعلام کرد.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
بورس کالای ایران اعلام کرد:در مجموع یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۸۷ تن انواع کالا، امروز ۱۶ مهر در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع ۸۸۳ میلیون یورو عرضه ارز در سامانه نیما طی روز جاری، فقط ۱۰۸ میلیون یورو معامله شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع یک میلیارد و ۲۵ میلیون یورو ارز عرضه شده در سامانه نیما (حواله) امروز فقط معادل ۲۱۸ میلیون یوروی آن معامله شد.
طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۵ به معادل ۱۳۲ میلیون یورو رسید.
بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس به فرابورس، مجموع قراردادهای این تیم در فصل جاری 300 میلیارد تومان خواهد بود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
مجموع ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ در دوره‌های مختلف (دوره‌های روزانه و غیرروزانه) ۱۳۶ هزار و ۷۸۶ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ