یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، فاش کرد که او و لیونل مسی رویای خداحافظی مشترک از دنیای فوتبال را در سر دارند.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
ترکیب سران قوا از تابستان ۱۴۰۰ به بعد، ترکیبی شد که نه تنها مصداق حاکمیت یکدست است، بلکه در بسیاری از مسائل نیز با یکدیگر اتفاق نظر دارند. اما در این بین اختلافاتی میان دولت و مجلس شکل گرفته که البته با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس دوازدهم، به نظر طبیعی می‌رسد؛ چراکه صندلی‌های بهارستان برای هر دو قوه اغواکننده است.
میسونت مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، امیدوار است که بتواند مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم بدرخشد.
لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه بسیار زیادی به جذب رافینیا دارد و امیدوار است این بار بتواند با او همکاری کند.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
تصویر روی پس زمینه تلفن همراه الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، از رویای او برای قهرمانی در جام حذفی پرده برداشت.
اردوغان که در سال‌های گذشته در رویای مخوف احیای امپراطوری عثمانی به سر می‌برد، گام‌های بلندی برای تحقق آن برداشته است.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
این یک اتفاق عجیب اما قابل پیش‌بینی بود؛ اینکه محمود فکری دیر یا زود کارش را در باشگاه سایپا از دست بدهد.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
اختیارات جدید به روسای دانشگاه‌ها داده شد که ماهیت رابطه مدیریت دانشگاه و دانشجویان و اساتید را تغییر می‌دهد و آن را از فضای علمی و آکادمیک به محیطی امنیتی ـ پادگانی تبدیل می‌کند. بازبینی آیین‌نامه انضباطی دانشجویان فضای کلی را تغییر و امکانات دانشجویان را در دفاع از خود کاهش داده است.
نگهداری نامناسب برنج پخته شده قبل از گرم کردن مجدد آن می‌تواند باعث مسمومیت شود. زیرا گرم کردن مجدد برنج پخته شده تعداد باکتری های رویشی را کاهش می‌دهد، اما توکسین مقاوم به حرارت، مولد استفراغ را غیرفعال نمی‌کند.
با وجود این که بازنشسته شدن مدیران و روسای فدراسیون ها طبیعی است و همه باید تابع قانون باشند اما اتخاذ تصمیم در بهترین و درست ترین زمان ممکن می تواند تبعات یک تصمیم را کاهش دهد.
ژول کنده، مدافع فرانسه، در آستانه بازی تیمش با مراکش می‌گوید رویایش این است مثل مدافعان بزرگ تاریخ فرانسه در یک بازی بزرگ گلزنی کند.
همزمان با دشوارشدن شرایط اقتصادی در امریکا، گوگل قصد دارد خود را با این شرایط سازگار کند و ضمن کاهش هزینه های خود، فرهنگ کاری در این شرکت را نیز تغییر دهد.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره کاهش اعتماد مردم به اخبار صدا و سیما، می‌گوید که بیشترین زمان و پوشش‌دهی اخبار در اختیار کارهای دولتی و حکومتی است. شما می‌بینید که معمولا هر خبری مربوط به یکی از روسای قوا است که هر کدام اظهارات متعددی می‌کنند و وعده‌های فراوانی می‌دهند. وقتی مردم می‌بینند که این وعده‌ها یا تحقق پیدا نکرده‌ یا تعداد کمی از آن‌ها محقق شده است، نسبت به خبر هم اعتمادشان را از دست می‌دهند. بخش‌های مختلفی باید در خبر وجود داشته باشد و مردم هم ببینند که از آن‌ها هم گزارش و خبر پخش می‌شود.
تاثیر حضور کم‌رونق بخش خصوصی در سال پاندمی و در پی آن کاهش حدود 40 درصدی تولیدات سینمای ایران بر کیفیت کلی فیلم‌ها، قابل پیش‌بینی بود. ..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ