یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه بازی با آلومینیوم با عصبانیت شدیدی به سمت داور رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت، فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.
شورش ارتش خصوصی واگنر در روزهای اخیر داغ‌ترین موضوع در رسانه‌های جهان بوده اما دلایل آغاز آن و البته فروکش کردن سریعش، هنوز مبهم باقی مانده است.
پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران به زودی با رقابت پنج دروازه‌بان برای انتخاب تیم آینده، داغ‌تر از قبل دنبال خواهد شد.
کامبک یوونتوس در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا داغ‌ترین سوژه روزنامه‌های امروز ایتالیاست.
با برتری مس رفسنجان و تراکتور مقابل حریفان خود جنگ برای کسب رتبه چهارم داغ‌تر از همیشه شده است.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
دیدارهای این هفته لالیگا و بازسازی نوکمپ از داغ‌ترین مطاب امروز روزنامه‎‌های اسپانیایی است.
دو هفته پایانی لیگ برتر مطابق عرف همیشگی، به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
کینژال مشهورترین موشک هایپرسونیک زرادخانه روسیه است که با برد ۲۰۰۰ کیلومتری و قدرت و سرعت غیرقابل مهارش سایه تهدیدش بر تمام اروپا گسترده است. گذشته از این‌ها کینژال قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارد.
اوسیمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم دبل کرد و حالا خود را به عنوان یک گلزن خطرناک به فوتبال اروپا معرفی کرده است.
برکناری گری لینه‌کر، ستاره سابق و مجری معروف انگلیسی، توسط بی‌بی‌سی همچنان داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال این کشور است.
یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
با استعفای شبانه رضا عنایتی حالا یک نیمکت داغ و البته لرزان در لیگ برتر خالی شده است.
یکی از داغ‌ترین پرسش‌ها در تاریخ پژوهش پیرامون نئاندرتال‌ها این بوده که آیا آنان خالق آثار هنری بوده اند یا خیر. در چند سال گذشته اجماع نظر بر این بوده که نئاندرتال‌ها گاهی اوقات خالق هنر بوده اند. با این وجود، رفتار نئاندرتال‌ها مانند روابط آنان در دو انتهای درخت تکاملی میمون انسان نما (هومینوئید)، شامپانزه‌ها و هوموساپینس‌ها از نظر فرهنگی از گروهی به گروه دیگر و در طول زمان متفاوت بود.
ابراز احساسات فوتبالیست‌های مختلف از سراسر دنیا، خصوصا بازیکنان برزیلی به پله همچنان ادامه دارد.
رئیس جمهور اوکراین با نیرو‌های اوکراینی در خط مقدم جنگ در شهر باهموت در شرق اوکراین، جایی که برخی از شدیدترین درگیری‌ها در هفته‌های اخیر در آنجا رخ داده است، دیدار کرد.
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
باهموت اکنون محلی است که داغ‌ترین درگیری‌های جنگ اوکراین در آن رخ می‌دهد.
آمار ثبت‌شده توسط فیفا نشان می‌دهد که 2.45 میلیون هوادار، رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را از نزدیک تماشا کرده‌اند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، هفته آینده افزایش قیمت طلا نخواهیم داشت، آیا زمان خرید سهام فرا رسیده است؟، فشار دولت به ناشران بورسی به دلیل کسری بودجه شدید، قیمت طلا ارزان شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از این هفته آغاز می‌شود و هیجان بار دیگر به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ