ابراز احساسات فوتبالیست‌های مختلف از سراسر دنیا، خصوصا بازیکنان برزیلی به پله همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.
اگرچه تمامی طرفداران فوتبال جهان به کیلیان امباپه توجه دارند، او پیگیر اخبار ورزش دیگری است.
دکو در شبکه های اجتماعی گزارش داده که شرکت او انجام وظایف مربوط به فوتبال و ورزش را متوقف می کند.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مورد پرونده تعرض به ۱۵ نوجوان در یکی از تیم‌های پایه مشهد گفت: «امروز شکایت رسمی در دادستانی مشهد ثبت شد.» او ادعا کرد هیات فوتبال از روز اول در جریان ماجرا بوده ولی ابتدا می‌خواسته با صلح و صفا و سپس با تهدید خانواده‌ها ماجرا را حل کند!
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
گرت بیل برای ولز فقط یک بازیکن فوتبال نبود؛ او بهترین تاریخ ورزش و یک نماد بزرگ برای این کشور بود.
وزیر ورزش اعلام کرد در مجلس پاسخگوی سوالاتی بود که بعضا اصلا به دوره وزارت او مربوط نبوده است.
وزیر ورزش در جلسه امروز مجلس به سئوال نماینده اهواز پاسخ داد تا بعد از صحبتهای او موضوع به رای‌گیری گذاشته شود.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه بازی و زندگی در اروپا چشمان او را باز کرده است، گفت: فوتبال در ایران ورزش شماره یک است.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: روحیه او خوب است و اعلام کرده اگر کادر فنی تشخیص دهد، حاضر است برابر ولز بازی کند.
لیونل مسی پپ گواردیولا را بهترین مربی فوتبالش می داند و گفت که از بسیاری جهات برای فوتبال مفید بوده ولی از یک حیث نیز به این ورزش آسیب زد.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
تصمیم «ریکاردو ساپینتو» برای استعفا از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال و ادامه کار او با این تیم، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های ورزش پرتغال داشت.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ