اوسیمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم دبل کرد و حالا خود را به عنوان یک گلزن خطرناک به فوتبال اروپا معرفی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
منچسترسیتی با گل کل پالمر در نیمه دوم از شکست مقابل سویا گریخت.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
منچسترسیتی امشب برابر آرسنال نتوانست از توانایی‌های ارلینگ هالند در خط حمله بهره ببرد.
منچستریونایتد رسما خرید راسموس هویلوند از آتالانتا را تایید کرد.
حسین علی، بازیکن عراقی تیم هیرنفین هلند اعلام کرد که پیشنهاد کادر فنی تیم ملی سوئد برای بازی در این تیم به جای تیم ملی عراق را رد کرده است.
ارلینگ هالند امروز با گلزنی در دیدار تیم ملی کشورش نروژ مقابل اسکاتلند به چهار بازی پیاپی ناکامی در گلزنی پایان داد.
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی می‌گوید همراه همبازیانش آماده است تا در بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا بهترین نمایش را داشته باشد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی موفق شد کفش طلا را از آن خود کند.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
اگر فکر می کنید هالند در بازی ها خوب است، باید او را در تمرین ببینید
ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی می گوید که ترجیح می دهد پاس راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
ارلینگ هالند به عنوان برترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از این که تیمش توانسته تنها با 20 روز صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود خوشحال است.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه یوونتوس اشتباه بزرگی را در عدم خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در سال 2017 مرتکب شدند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی امشب تیمش مقابل کپنهاگن، شایعات در مورد وجود بندی در قرارداد ارلینگ هالند برای انتقال به رئال مادرید را رد کرد.
ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرش در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ