مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی روز دوشنبه وارد هفته پایانی مرحله مقدماتی می‌شود که مسئولان مس رفسنجان به دلیل شرایط نامناسب جسمانی بازیکنان‌شان خواستار عدم انجام دیدار خود شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قوانین فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، دست دادن با حریف پیش و پس از پایان مسابقه اجباری است و انجام ندادن این کار رقیب را با کارت سیاه روبرو می‌کند.
درحالی که ارائه مجوز ارزیابی پتروشیمی بار‌ها مطرح شده است، نمایندگان پتروشیمی میانکاله حتی در نشستی که برای توجیه پروژه مخرب خود داشتند نیز از انجام این کار سر باز زدند و قاسم خلیل خلیلی؛ نماینده سهامدار پتروشیمی در پاسخ به خبرنگار که درخواست ارائه مجوز را داشت، گفت: مجوز در لپ‌تاپ من است و لپ‌تاپ را نیاورده است.
امتناع تل‌آویو از کمک نظامی راهبردی به کی‌یف بدل به یکی از پیچیده‌ترین انتخاب‌های دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در تنظیم روابط با روسیه و کشورهای غربی شده است.
امتناع بازیکنان و تماشاگران لیورپول از خواندن سرود ملی انگلیس در اعتراض به تاجگذاری چارلز سوم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هواپیمای لهستانی به دلیل حضور یک تنیسور روسی از پرواز امتناع کرد.
هواپیمای لهستانی به دلیل حضور یک تنیسور روسی از پرواز امتناع کرد.
اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
خبر امتناع بازیکنان استقلال از تمرین در روز پنج‌شنبه به نشریات پرتغالی رسید.
روز گذشته، یک رسانه انگلیسی راز امتناع زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، از حضور در لیگ برتر انگلیس را فاش کرد.
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی عصر سه‌شنبه با استفاده از نام اختصاری از توافق ۲۰۱۵، برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» به خبرنگاران گفت: «مطمئنا ایرانی‌‌‌ها فرصت بازگشت سریع به پایبندی دوجانبه به برجام را از دست دادند.»
سازمان لیگ بسکتبال تاکید دارد که برابر قوانین فیبا، تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر در صورت متحمل شدن دو باخت فنی، از جدول رقابت‌ها حذف می‌شوند.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
تیم هوتن قائمشهر به دلیل امتناع دو کشتی‌گیر از همراهی این تیم در مبارزه‌های پایانی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
مگونس کارلسن نروژی، قهرمان شطرنج جهان به صورت رسمی از دفاع برای عنوانش انصراف داد.
فدراسیون بسکتبال ایران چندین بار اعلام کرده‌ از حق میزبانی کوتاه نخواهند آمد و دیدار پنجره پنجم باید در تهران برگزار شود.
تیم‌های ملی والیبال نشسته آلمان و قزاقستان که قرار بود برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی عازم ایران شوند، سفر خود را لغو کردند.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی تا یک ماه دیگر میزبان تورنمنت بین‌المللی خواهد بود که برزیل از حضور در این رویداد امتناع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ