کشتی گیر آزادکار ایران با قبول شکست در دیدار فینال مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به مدال نقره دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فایتر ایرانی گفت: اگر علی اکبری میخواهد ثابت کند که حریفان قبلی با زد و بند برایش چیده نشده اند، ماه آینده بدون اینکه بهانه ای سرهم کند، ابتدا باید مقابل فایتر کره ای که شکست خورده بود مبارزه کند و بعد از آن مقابل "آناتولی مالیخین" وارد رینگ شود!
رزمی کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیون شیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.
مهاجم جوان استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم امید در مسیر رسیدن به المپیک دارد.
مجتبی گلیج بار دیگر توانست با شکست امیرعلی آذرپیرا، پدیده جدید وزن 97 کیلو به طلای جام تختی دست پیدا کند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
امیرعلی آذرپیرا صاحب مدال نقره وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در کرواسی شد.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دیدار نیمه نهایی حریف چینی خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر پشت سر گذاشت و در فینال به حریف آمریکایی رسید.
در حالی که امیرعلی آذرپیرا امیدوار بود در جام جهانی آمریکا با کایل اسنایدر کشتی بگیرد، حالا هر دوی آنها قرار است در تورنمنت رنکینگ زاگرب حضور داشته باشند.
مصدومیت ها و محرومیت ها استقلالی ها در هفته های اخیر موجب حضور بازیکنان جدیدی در ترکیب استقلال شد.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
امیر علی اکبری در چهارمین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» موفق به شکست نماینده فیلیپین شد.
امیر علی اکبری در چهارمین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» موفق به شکست نماینده فیلیپین شد.
یکی از یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش پیش از سفر تیم ملی به دوحه به اردو دعوت شده بود، امیر علی صادقی بود.
امیر علی اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روز‌های جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در کشور اسپانیا راه یافتند.
امیر علی اکبری با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.
امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
امیر علی اکبری توانست در قفس رقیب ایتالیایی و سرسخت خود را ناک اوت کرده و به ریل پیروزی بازگردد.
امیر علی اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی مقتدرانه به پیروزی رسید.
امیر علی اکبری فایتر هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان، جمعه ۴ شهریور پس از ۱۱ ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ