امیر علی اکبری در چهارمین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» موفق به شکست نماینده فیلیپین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
تیم ملی والیبال ژاپن در روز نخست از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل چین به سختی برنده شد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
حال و هوای سالن محل برگزاری والیبال دیدار ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
شب نخست از دور دوم مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌های ملی ایتالیا و پرتغال به پایان رسید.
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان فرمودند: چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
ویدیویی پربازدید از یک مبارزه جانانه در رینگ بوکس را ببینید.
طبق اعلام یک شبکه اماراتی کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه قطر را به عنوان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
تیم جوان شده ایران نتوانست از دو قهرمانی گذشته خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا دفاع کند و مغلوب ژاپن شد.
تیم ملی انگلیس در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل آلمان متوقف شد.
صفحه رسمی لیگ ملت‌های والیبال چند ویدئو از بهترین لحظات امین اسماعیل نژاد در این مسابقات به اشتراک گذاشته است.
شهربانو منصوریان در این ویدیو می‌گوید که ویدیوی مسابقه سجاد غریبی را دیده و به عقیده اش ترس هالک ایرانی از برخورد مشت‌ها به صورت اش، باعث باخت او شده است. او بعد به باشگاه خودش اشاره می‌کند و تضمین می‌دهد که اگر سجاد غریبی یک هفته در باشگاه او تمرین کند، می‌تواند در مسابقات جهانی، آسیایی، یا همین مسابقاتی که می‌رود و شرکت می‌کند، پیروز خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ