استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
برای صبحانه داشتن یک نان شیرین خیلی لذت بخش است. اینکه بتوانید در عرض نیم ساعت آماده‌اش کنید و برای چند روز داشته باشید که دیگر نورعلی نور است! پس این مواد را کنار هم بچینید و خیالتان راحت باشد که نه خمیر مایه لازم دارید، نه همزن برقی و نه فر! این نان خوشمزه سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه فکر کنید آماده می‌شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز قیل از شروع مرحله پلی‌آف در سالن اصلی مسابقات به تمرین توپی پرداخت.
مبین نصری یکی از ستاره های جوان والیبال ایران در قهرمانی جهان رویاهای بزرگی در سر دارد.
یک محقق که برای وزن کردن فرزند تازه به دنیا آمده‌اش با ترازوهای معمولی مشکل داشت، حسگری ساخت که می‌تواند با حساسیت بالا کوچکترین تغییرات فشار را اندازه‌گیری کند.
باشگاه الاتحاد با انتشار یک پست در صفحات مجازی خود، جام‌های به دست آمده‌اش را به رخ کشید.
مدافع راست پرسپولیس در یک آزمون بزرگ دیگر به دنبال نمایشی موفق در دربی خواهد بود.
ستاره‌ها و گاز و غبار آنقدر زیاد است که سیاهچاله می‌تواند خیلی سریع بزرگ شود؛ و از آنجایی که بسیاری از کهکشان‌ها در طول عمر طولانی خود بار‌ها و بار‌ها با هم برخورد می‌کنند، سیاهچاله‌های عظیم راه آماده‌ای برای برخورد و ادغام به سیاهچاله‌های کلان سنگین‌تر دارند.
بازیکنان پرسپوليس بعد از یک هفته پرماجرا بعد از قهرمانی، اکنون چشم به صعود دوخته‌اند.
سرمربی پرسپوليس امیدوار است شاگردانش با برتری مقابل هوادار تهران یک گام دیگر به دبل قهرمانی و کسب سه‌گانه نزدیک شوند.
در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
مقیمی با اشاره به آماده‌باش گروه‌های عملیات آب و برق در مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: هم‌اکنون و با گذشت یک روز از وقوع زلزله شهرستان خوی، شبکه آب و برق این منطقه در شرایط پایدار است.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
اتومبیلرانی، گران‌ترین ورزش جهان است و تعجبی ندارد که رانندگان شاخص فرمول یک هم حساب‌های بانکیِ پُری داشته باشند.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، آماده است تا برای بازی در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 به میدان برگردد.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته، ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد از ماه دسامبر دیگر مربی این تیم نخواهد بود.
ابهام برای انتخاب دروازه بان پرسپولیس در بازی امروز با تراکتور به چند ساعت مانده به شروع این دیدار کشیده شد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پرواز یک فروند پهپاد شناسایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مسجدالاقصی خبر دادند.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
فهمیدن اینکه قرار است پدر شوید لحظه تعیین‌کننده‌ای در زندگی است. داشتن ترکیبی از احساسات، از شادی محض گرفته تا وحشت آشکار، طبیعی است - حتی اگر این اتفاق همان چیزی باشد که همیشه می‌خواستید. سخت است که برای پدر شدن کاملاً آماده‌باشید. بااین‌حال برای شما که منتظر تولد فرزند کوچکتان هستید ایده‌هایی داریم تا در ماه‌های هیجان‌انگیز و درعین‌حال خسته‌کننده‌ای که پیش رو دارید به کار ببرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ