خبرگزاری رسمی بحرین از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به نیجر و دیدار با کودتاگران، وزیر خارجه آمریکا می‌گوید دیپلماسی بهترین راه‌ برای حل بحران نیجر است.
پس از تعرض «ایتمار بن گویر» به مسجد الاقصی، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین به تعویق افتاد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
وزیر خارجه روسیه برای رایزنی بر سر بحران اوکراین، سوریه و قره باغ به ترکیه سفر خواهد کرد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دو ماه پیش توافق اولیه برای بازدید هیات های فنی ایرانی و بحرینی از سفارت خانه های دو کشور حاصل شد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ونزوئلا مقصد دوم وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای به آمریکای لاتین بود؛ کشوری که سطحی بالاتر از نیکاراگوئه در پیشرفت و مدرنیزه‌شدن دارد؛ چه در بافت شهری و چه امکانات و دارایی‌های طبیعی. این کشور با همه مشکلاتی که با بحران اقتصادی چند سال گذشته تجربه کرده است، ظاهری بهتر از نیکاراگوئه دارد که حتی در پایتخت نیز خانه‌های کوچک و با ارتفاع پست و سقف‌های زنگ زده شیروانی فاصله زیادی از بلدیه شناخته‌شده در فرهنگ شهری امروز ما دارند.
سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای مذاکرات هسته‌ای امید چندانی داشت.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران همواره از گفتگو‌های منطقه‌ای استقبال کرده است، گفت: امروز پیام‌هایی را از طرف‌های مقابل مذاکرات برجامی از طریق وزیر خارجه قطر دریافت کردیم.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشورش برای لغو روادید با اکثر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان و بحرین در تلاش است.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
وزیر خارجه انگلیس درباره بحران ایجاد شده در کابینه و اخباری در خصوص انتخاب نخست‌وزیر جدید می‌گوید انتخاب یک نخست‌وزیر دیگر بازار انگلیس را آرام نخواهد کرد.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
نشست وزرای خارجه گروه تماس عربی درخصوص بحران روسیه و اوکراین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای بحرینی خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
وزیر امور خارجه افزود: پیگیری مناسبات دوجانبه و موضوع افغانستان نیز در دستور کار مذاکراتی این سفر است.
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر امور خارجه بحرین و شاه اردن درباره مسائل منطقه ای و بین المللی و مسئله فلسطین گفتگو کردند.
وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ