مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری از رفتار ساپینتو نسبت به نیمکت تیمش انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
مدیرکل امنیتی استانداری تهران اعلام کرد که بازی‌های فوتبال در ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
جردن هندرسون، کایپتان لیورپول، پیش از انتقال به الاتفاق عربستان با طرفداران این تیم خداحافظی کرد.
کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.
یک ماهواره از کار افتاده این هفته طی عملیاتی که اولین بار در نوع خود است، وارد جو زمین می‌شود. آژانس فضایی اروپا ماهواره از کار افتاده سنجش باد «آئولوس» (Aeolus) خود را به سمت زمین هدایت خواهد کرد.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
رئیس‌جمهور بلاروس زمان تکمیل روند انتقال تسلیحات هسته‌ای روسیه به این کشور را برآورد کرد.
کمالگرایی فقط با القای اینکه تو چقدر باهوشی در کودک به وجود نمی‌آید. بچه‌ای کمالگرا می‌شود که والدین کمالگرا داشته باشد. ریشه کمالگرایی هم اضطراب و وسواس است. کمالگرا‌ها همیشه ترس از شکست دارند و همیشه ترس از این دارند که کاری را درست و کامل انجام ندهند.
کریستیانو رونالدو می‌گوید دوران حرفه‌ای او در تیم ملی پرتغال به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد و او همچنان با گلزنی و عملکرد خوب به تیم کمک می‌کند.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
سرمربی پیکان در دو فصل گذشته لیگ برتر با پیشنهادهایی مواجه شده؛ او می‌گوید امشب تصمیم خود را خواهد گرفت.
محمود داهود، هافبک دورتموند، به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی چهار ساله به برایتون پیوست.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
یک منبع ژاپنی ادعا می‌کند که سنسور اصلی دوربین زاویه باز مجدداً اندازه ۱ اینچی خواهد بود، در حالی که منبع دیگری از Weibo می‌گوید که سونی از سنسور‌های جدید در هر سه دوربین استفاده خواهد کرد. متأسفانه، هیچ پارامتر خاصی در کنار نشت‌هی اطلاعاتی جدید وجود ندارد. این منابع همچنین پیش‌بینی می‌کنند که جانشین Xperia Pro-I امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
فساد در اراضی اشغالی پرونده ای با سوابق دیرینه است که از آغاز اشغال فلسطین در سال۱۹۴۸ کلید خورده و تا امروز هم ادامه دارد،مساله ای که صهیونیست ها همواره سعی بر پنهان نمودن و سانسور آن دارند.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
صداوسیما در حالی تصویر برهنه این زن را نشان می‌دهد که سینه‌های گرگ لوگوی باشگاه رُم ایتالیا را در یکی از برنامه‌های ورزشی خود سانسور کرده بود یا با قدرت تمام توسط ساترا به جان شبکه نمایش خانگی افتاده است و با سانسور جلوی پخش سکانس فیلم‌ها را می‌گیرد.
رسانه‌های ضد انقلاب با سانسور حضور مردم در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند ذهن جامعه با چالش مواجه شود تا تاکتیک خود که ترکیبی از فشار و چانه زنی است را دنبال کنند!
سندی که قرار است منتشر شود، یک متن ویرایش شده و سانسور شده از اظهارنامه یا سوگندنامه مقامات اف‌بی‌آی است که به یک قاضی ارائه کردند تا او را برای صدور حکم تفتیش عمارت ترامپ قانع کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ